Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou graag eens kijken naar koppels die sex hebben. Niet op een gangbang maar gewoon koppels apart. En de mogelijkhein om te masturberen.
Op zich niet onmogelijk, er zijn koppels die het opwindend vinden om bekeken te worden.
vaak doen ze het in een auto, dus het is de kunst om te weten welke parkeerplaatsen favoriet zijn.

Een meisje met een net bodysuit voorover op bed duwen met haar billen omhoog. Dan de bodysuit openscheuren en haar kontje neuken. 😛

50573951.gif

Ik zou graag eens gedomineerd worden, maar heb er een beetje schrik voor. Ben tijdje terug eens bij een dame geweest die het aanbood, was hele rare ervaring, dame was ook niet zo professioneel maar denk dat dit me aantrok.

Deed me zo van die leren handboeien aan, ik direct kijken of ik daar zelf vlot uit kon, maar is uiteindelijk maar speelgoed, en zoiets rond mijn nek. Even op mijn knieën aan het touwtje, maar als snel gewoon haar wat gelikt. Vroeg dan steeds zelf wat i wilde doen, maar was net niet de bedoeling (vond ik op dat moment, maar snap het wel).
Kwam op me zitten (tof), sloeg wat met zweepje op mijn ballen (doet niet echt pijn, maar dat hoeft nu ook niet echt voor mij. Daarna iets in mijn achterwerk, dacht eerst geil, maar toch maar raar (eerste ervaring min of meer, heb hier en daar al wel eens een vinger gehad bij zo een Thaise massage), zeker bij het uithalen voelt dat of je een enorme...

Soit, ik denk dat ik sommige zaken leuk vind en anderen echt helemaal niet. Wil wel eens bij zo een echte professionele gaan, maar ben helemaal niet van plan om ergens in een kooi te hangen of onderste boven aan een kruis met van alles in mijn openingen.

Iemand opmerkingen? Is het niets voor mij en zet ik het uit mijn hoofd, ga ik misschien beter ergens anders... enz.

Terug
Bovenaan Onderaan