Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaadPrecies! Wat een fantasie!
De meest geile sex... met vrouwen die er niet genoeg van kunnen krijgen. Gewoon door overhandigen van een aantal gekleurde briefjes! Geweldig toch?
hopelijk is het niet besmettelijk.Zit er wat in het drinkwater dat er zovelen homoseksuele interesse krijgen?
Tijd voor de complotdenkers om dit nader te onderzoeken.
Precies dat!Precies! Wat een fantasie!
De meest geile sex... met vrouwen die er niet genoeg van kunnen krijgen. Gewoon door overhandigen van een aantal gekleurde briefjes! Geweldig toch?
En... daarna nog -zonder enige verdere (sociale) verplichtingen- weer weg kunnen gaan!Precies dat!
Wat zijn we toch een gezegende mensen dat we dat gewoon kunnen regelen voor onszelf
Quero fazer um boquete em um grupo de homens (2 a 5) enquanto minha esposa assiste...
I would love to be your wife .Ik wil een groepje mannen (2 tot 5) klaar pijpen terwijl mijn vrouw kijkt...
Find a better (cuckold) husband would be my adviceI would love to be your wife .
My husband loves cock, but no men So he only sucks trans girl's cock. I would love to see him between some guys
I can have two(or three), you know?Find a better (cuckold) husband would be my advice
My hotwife has only one cuckold/husband (me), and she fucks lots of guys herself.... but if i would not suck dick or swallow.... than i would not be a good cuckold husband....I can have two(or three), you know?
Je bericht is door precies 5 mannen geliked...Ik wil een groepje mannen (2 tot 5) klaar pijpen terwijl mijn vrouw kijkt...
Waar van 3 Ahegao gezichtjesJe bericht is door precies 5 mannen geliked...
InderdaadWellicht ook de droom van je vrouw.
Zie zulke vrouwen maar eens te vinden die het opwindend vinden om bekeken te worden.zij vrouw vrouw ik kijken,
Met een shemale, dat staat nog wel op m'n lijstje.ja is een bi fantasie denk ik ook. soms ook al gezocht en gekeken maar iets houd me tegen om eens te pijpen bv.
Waar sommige mensen allemaal op letten...Je bericht is door precies 5 mannen geliked...
Count me inMijn vriendin heeft een spit roast op haar bucket list staan...
Vroeger had je in een zijstraat van de Nieuwendijk in Amsterdam knippen en wippen , daar kon je voor 35 gulden je haar laten doen en daarna werd je gepijpt.Count me in
Mijn haartjes laten verzorgen door een geile sexy of naakte kapster.
Met de nodige afwerking natuurlijk.
Op het moment is er op SJ één dame die zulks aanbiedt.Count me in
Mijn haartjes laten verzorgen door een geile sexy of naakte kapster.
Met de nodige afwerking natuurlijk.
Ik heb een keer een hele kleine DVP (145) geneukt. Komt dus in de buurt. Was wel bijzonder.
Zeker als het specifiek om deze tweeling gaat, en met deze handeling, deel ik je fantasie.Heb mijn lijstje fantasieën wel grotendeels afgevinkt, maar een tweeling …. )
Bekijk bijlage 233590Bekijk bijlage 233591Bekijk bijlage 233592
Lijkt mij ook wel spannend!samen met vriendin naar een trans (MVX)
Mijn vriendin en ik hebben het plan opgevat om samen een transsexueel te bezoeken. Het moet een vrouwelijke trans zijn met een duidelijk vrouwengezicht en -lichaam. Met uiteraard een normaal functionerende penis. Mijn vriendin weet nog niet of ze zelf meedoet of dat ze alleen toekijkt en mijn...www.girlsreview.nl
Ik heb deze nog geplaatst. Dat is dus ook een fantasie van m.n mij en mijn vriendin wil graag mee om te 'helpen'.