Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aan dhr Pb600. Het gaat hier om fantasiën. Sommigen kunnen waargemaakt worden anderen niet. Wat dus niet kan is een dvp ontmaagden. Deze dames zijn - helaas - geen maagd meer als ze gaan werken. Ze zullen toch wel iets met de pik doen en niet alles aan de madam vragen.

Dus meen ik het wat ik schrijf........Het is een fantasie, dus ja. Is het realistisch en kan het uitgevoerd worden.....Het is onrealistisch, dus nee.
Dat is geen fantasie in mijn ogen, een fantasie is iets wat wel mogelijk moet zijn maar zeer moeilijk te realiseren soms. Jouw fantasie is onmogelijk te realiseren. Maar soit, let's agree to disagree zou ik zeggen 😉
 
Dat is geen fantasie in mijn ogen, een fantasie is iets wat wel mogelijk moet zijn maar zeer moeilijk te realiseren soms. Jouw fantasie is onmogelijk te realiseren. Maar soit, let's agree to disagree zou ik zeggen 😉
Volgens mij is fantasie juist hetgeen dat niet te realiseren is. Het ware sprookje waar je veel voor kan betalen, maar je fantasie is dat zij het wilt. Erom smeekt. Wat dat aangaat zou dit topic beter "wat zou je doen als je de postcodeloterij zou winnen" heten. 😞
 
Volgens mij is fantasie juist hetgeen dat niet te realiseren is. Het ware sprookje waar je veel voor kan betalen, maar je fantasie is dat zij het wilt. Erom smeekt. Wat dat aangaat zou dit topic beter "wat zou je doen als je de postcodeloterij zou winnen" heten. 😞
Waarom zou je een fantasie niet kunnen realisreren?
Je kan het wellicht nu niet... maar bij een latere gelegenheid...
 
Terug
Bovenaan Onderaan