Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Over jongere vrouwen gesproken.

Het lijkt mij wel leuk om eens, met de ervaring die ik nu heb bedoel ik, een (18+) jongedame te ontmaagden. Normaal helemaal niet mijn doelgroep, ik vind meer ervaring veel leuker.
Maar het proberen om haar voor haar eerste keer een top-ervaring te geven, helemaal op haar gericht en bij voorkeur niet betaald. Dat lijkt me echt leuk om een keer te doen.

Maar ik denk dat dit wel altijd een fantasie zal blijven. De kans hierop wordt met de tijd in ieder geval niet groter.
Een fantasie ok.
Maar... dat lijkt me in realiteit nu net niet zo'n geweldig idee. Als je dus werkelijk haar 'eerste keer' bent... komen daar vast heel wat emoties bij kijken! Dus... effe ontmaagden en dan weer weg... lijkt me echt geen goed idee voor haar!
 
Laatst bewerkt:
Een fantasie ok.
Maar... dat likt me in realiteit nu net niet zo'n geweldig idee. Als je dus werkelijk haar 'eerste keer' bent... komen daar vast heel wat emoties bij kijken! Dus... effe ontmaagden en dan weer weg... lijkt me echt geen goed idee voor haar!
ik heb mijm ex vrouw ontmaagd toen ze 19 was..
naaaahh..hoeft voor mij niet meer hoor..
dan liever dat ik nummer 4 of 5 ben in totaal..en dan 1,2,3 gastjes van haar leeftijd die me voor gingen..
dan even meegeven hoe 'wij' te werk gaan..
op het gemak..
als in die 2 stieren ..op de heuvel..
jongere stier ,die tegen de oude zegt ...(terwijl ze op een veld vol koeien kijken..)
'kom joh we rennen naar beneden en we neuken er een'..
en dat de oude zegt 'nee joh..we lopen rustig naar beneden en we neuken ze allemaal op ons gemak'..
 
Op een feestje met meerdere vrouwen en uiteraard ook manenn, waar de vrouwen genieten om lekker te pijpen (al dan niet tot het einde) en die je spontaan komen pijpen. Dus je zit even iets te drinken of staat even met iemand te praten en ze nemen je lul in de mond.
Liefst een feestje waar alle vormen van textiel verboden zijn.
De dames mogen terwijl geneukt of lekker gebeft worden.
Het zelfde scenario kan ook maar dan start alles met passioneel tongzoenen dus de dames komen je spontaan zoenen en tja van het ene komt dan al snel het andere.
 
Een fantasie ok.
Maar... dat lijkt me in realiteit nu net niet zo'n geweldig idee. Als je dus werkelijk haar 'eerste keer' bent... komen daar vast heel wat emoties bij kijken! Dus... effe ontmaagden en dan weer weg... lijkt me echt geen goed idee voor haar!
Oh ik ben het zeker met je eens.
Ik ben er dan ook niet naar op zoek en verwacht niet dat het ooit gebeurt.
Wel had ik zelf meer het idee van een laatbloeier (zeg ca. 25-30 jarige) die klaar is met wachten op de ware of het huwelijk en besloten heeft het maar eens te proberen dan een verliefd net legaal iemand. Dat laatste zou mij teveel op misbruik lijken.

Er zijn zat mannen die ergens laat in de twintig of zelfs later dan maar voor hun eerste keer naar een dvp gaan. Vrouwen in dezelfde situatie zullen er waarschijnlijk ook zijn.
Het hoeft eigenlijk niet eens een maagd te zijn, heel erg onervaren mag ook.
Het is meer een keer echt gaan speciaal om de ander een goede seksuele ervaring proberen te geven. Zeg maar een beetje als mannelijke dvp/mvp maar dan eenmalig.

Het is meer een 'als ik toen toch eens de wetenschap en ervaring van nu had gehad' en ook eens voor iemand doen wat de eerste dame met ervaring voor mij toen deed.
 
Laatst bewerkt:
Oh ik ben het zeker met je eens.
Ik ben er dan ook niet naar op zoek en verwacht niet dat het ooit gebeurt.
Wel had ik zelf meer het idee van een laatbloeier (zeg ca. 25-30 jarige) die klaar is met wachten op de ware of het huwelijk en besloten heeft het maar eens te proberen dan een verliefd net legaal iemand. Dat laatste zou mij teveel op misbruik lijken.

Er zijn zat mannen die ergens laat in de twintig of zelfs later dan maar voor hun eerste keer naar een dvp gaan. Vrouwen in dezelfde situatie zullen er waarschijnlijk ook zijn.
Het hoeft eigenlijk niet eens een maagd te zijn, heel erg onervaren mag ook.
Het is meer een keer echt gaan speciaal om de ander een goede seksuele ervaring proberen te geven. Zeg maar een beetje als mannelijke dvp/mvp maar dan eenmalig.

Het is meer een 'als ik toen toch eens de wetenschap en ervaring van nu had gehad' en ook eens voor iemand doen wat de eerste dame met ervaring voor mij toen deed.
Nu... dat is natuurlijk wel erg leuk... als ervaren man zo'n jonge vrouw leren hoe écht te genieten van sex!
 
Terug
Bovenaan Onderaan