- 3.545
- 03/07/21
- 5.021
Ze mag ook een maagdelijk bibsje hebbenDat zal moeilijk realiseerbaar zijn.. realistischer : de eerste date zijn van een beginnende dame….
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe mag ook een maagdelijk bibsje hebbenDat zal moeilijk realiseerbaar zijn.. realistischer : de eerste date zijn van een beginnende dame….
Ik doe meeMja, je bevestigt dus mijn vrees dat het aantal mannen die graag kijken, graag snel klaarkomen en zich niet geïntimideerd voelen door andere mannen behoorlijk klein is
Blij dat mijn vriend (en minstens één date die ik via hier heb gehad) er helemaal anders over denken.
Ik zit dus al aan twee deelnemers voor mijn fantasie-gangbang, lol
Je bent heel welkom, Alex (zie pm)Ik doe mee
Waar is't te doen ?Ik doe mee
Je kent nog niet veel ruimdenkend manvolk preciesMja, je bevestigt dus mijn vrees dat het aantal mannen die graag kijken, graag snel klaarkomen en zich niet geïntimideerd voelen door andere mannen behoorlijk klein is
Blij dat mijn vriend (en minstens één date die ik via hier heb gehad) er helemaal anders over denken
Mocht je nog mannen zoeken, ik houd me aanbevolenGeneukt worden door een groep mannen die er een kwestie van maken om zo snel mogelijk af te wisselen.. In plaats van een half uur monotoon rauwgeneukt te worden door de eerste kerel, eens het genot voelen van een stijve pik die me één minuutje lekker neukt, al dan niet spuit, en meteen opgevolgd wordt door de volgende stijve pik..
(PS: mijn vorige fantasie in deze thread is ondertussen uitgekomen, dus waag ik mijn kans opnieuw met deze fantasie, lol)
Het ziet er naar uit dat het zou doorgaan in Antwerpen, volgende woensdag 15/05 in de voormiddagWaar is't te doen ?
Worden we niet allemaal graag een beetje bekeken?
Mss wat meer details, mag privéHet ziet er naar uit dat het zou doorgaan in Antwerpen, volgende woensdag 15/05 in de voormiddag
Ik zit al aan drie bevestigde kandidaten
Kleren moet je toestaan, Henrix, veel te leuk om uit te doenmijn ultieme sexdroom : me een zeilboot in een zuiders land de zee op met een aantal leuke mannen en vrouwen, allen ongeremd en geil, kleren niet toegestaan, zon op de huid, iedereen doet het met iedereen, 's avonds baaitje,muziekje, zachtjes tipsy worden, orgie…
Je vergeet het plezier om een vrouwenlichaam helemaal in te smeren met een zonnebrandcrème. Lekker glad en glimmend.mijn ultieme sexdroom : me een zeilboot in een zuiders land de zee op met een aantal leuke mannen en vrouwen, allen ongeremd en geil, kleren niet toegestaan, zon op de huid, iedereen doet het met iedereen, 's avonds baaitje,muziekje, zachtjes tipsy worden, orgie…
Maar... dan is ze daarna dus géén maagd meer hoor!Stel dat je haar vind, laat voordat je gaat ff aan mij weten waar ze ontvangt!
Zonder dollen: ik zou graag eens 'de eerste' zijn voor een vrouw.ik wil een dvp neuken die nog maagd is.
Als er ooit een competitie 'open deuren intrappen' komt ben jij de gedoodverfde favoriet.Maar... dan is ze daarna dus géén maagd meer hoor!
Klopt, dan heb ik haar ontmaagd!Maar... dan is ze daarna dus géén maagd meer hoor!
Een vaste dame vinden voor geile MVM sex!Een fantasie is om een stel te vinden bij wie ik regelmatig langs kan komen om de vrouw lekker te nemen en de man toekijkt, of vrouwgericht mee doet.
Zo een band opbouwen dat ik ook langs kan komen als hij niet thuis zou zijn.
Luna HarelbekeDe prostaatmassages die ik tot op heden heb gehad deden met niet zo gek veel, maar ik zou nog wel eens door een vrouw met een strapon van achter genomen willen worden.
Mocht iemand tips hebben voor een dame die hier ervaring mee heeft dan hoor ik het graag.
En je kan do 16 mei met haar afspreken!Luna Harelbeke
Ik net omgekeerd. Bij mijn favorite DVP toekijken als ze met een andere klant seks heeft.Het lijkt me enorm geil als ik met een DVP seks heb, terwijl er iemand toekijkt (collega / vriend(in))
De kinkydames bij House of Dreams Amersfoort zijn daar goed in.De prostaatmassages die ik tot op heden heb gehad deden met niet zo gek veel, maar ik zou nog wel eens door een vrouw met een strapon van achter genomen willen worden.
Mocht iemand tips hebben voor een dame die hier ervaring mee heeft dan hoor ik het graag.
Vorige week geweest, topper!En je kan do 16 mei met haar afspreken!
(Luna is maar sporadisch beschikbaar)