Ik heb nog wel een lijstje in m´n hoofd zitten:
-een lesbisch trio waarbij de dames er vol voor gaan, met z´n 2 puur voor hun eigen genot en waarbij ik kan toekijken of deelnemen naar believen.
-gemasseerd worden door 3 of meer dames .. die hoop handen over heel je lijf, dat moet zalig zijn. Dat ga ik in een thais salon proberen regelen.
-geen idee of het uiteindelijk m´n ding gaat zijn, maar een date met een shemale. Probleem is dat de lat nogal hoog licht qua uiterlijk om er echt geil van te worden. Vooral een heel naturel vrouwelijk gezicht is een voorwaarde.
-een avontuurtje in een zwembad. De combi met water vind ik altijd al geweldig (douche of water/schuim massage).
-het aantal soft sm ervaringen nog wat uitbreiden. Heb er al enkele lekkere gehad (moet ik nog eens een paar recensies over schrijven).
Maar 1 ding staat bovenaan de lijst... is echter juist niet of amper te plannen...: onverwachtse dingen.
Ik haat verrassingen (bv als cadeau ed) in het dagelijkse leven .. maar op gebied van erotiek en sex, is er niets leuker dan een niet geplande opwindende ervaring. Een voorbeeld dat ik ooit meemaakte: massagesalon bij opening ´s morgens 11u binnen gestapt zonder afspraak, betalen voor 5 uren en zeggen dat het kan dat je nog langer blijft als het allemaal goed voelt, ben uiteindelijk bij sluitingstijd (11 uren later

) terug buiten gestapt, tussendoor 2 dames ieders 1 uur gehad, de 9 andere uren ben ik verzorgd door een knappe sexy dame van rond de 50, ze zei bij de start: ik doe enkel manueel happy end, echt niks intiem, geen discussie, is zonder uitzondering no-go, ik mocht haar aan de buitenkant overal aanraken, dus niet vingeren .. mij geen probleem. Na een uur of 8 zalig klaargekomen, zij verder masseren, ik lig half slaperig in een roes na te genieten. Ze lag al geruime tijd in 69 naast mij en ik was al een hele tijd haar billen/sterretje/klitje/kutje zachtjes traag aan het strelen. Stilletjes bijkomend na mijn hoogtepunt, besef ik dat ze al geruime tijd met mijn penis aan het spelen is precies. Die was door het vele strelen vrij gevoelloos geworden .. en ik keek eens op wat ze eigenlijk aan het doen was .. zaaaalig zicht: aan de blik in haar ogen zag ik dat ze weg was van deze wereld, über-geil .. mijn strelingen hadden iets moois bereikt .. ze begon te likken en sabbelen aan mijn lolly zonder door te hebben dat ik haar in de gaten had. Ik bleef haar strelen, zij was klieder nat en met botergeile blik compleet gebiologeerd mijn penis aan het verwennen. Pijpend en likkend heeft ze mij toen een 2e keer klaar laten komen .. en omdat mijn zaad deels in haar mond en op haar gezicht terecht kwam .. besefte ze plots wat ze na mijn eerste orgasme aan het doen was geweest.
Met een rode blos op haar wangen en een kutje dat zo drijfnat was dat ze er zelf van verschoot, zijn we gaan douchen en was het ondertussen 22u15 ... een verrassende ongeplande lange zalige dag