Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Fantasie van mij is een trio met twee transvrouwen. Een gewone mmv trio lijkt me ook wel leuk
Lekker gesandwiched worden met een warme pik in je reet terwijl je zelf volop een andere reet of kut aan het afneuken bent... 😋😋😋 Make my day! Als je ergens een duo moest vinden die dat aanbieden, mag je mij altijd verwittigen. Een vierde persoon erbij om het allemaal te filmen/fotograferen maakt de ervaring helemaal compleet...

Lekker gesandwiched worden met een warme pik in je reet terwijl je zelf volop een andere reet of kut aan het afneuken bent... 😋😋😋 Make my day! Als je ergens een duo moest vinden die dat aanbieden, mag je mij altijd verwittigen. Een vierde persoon erbij om het allemaal te filmen/fotograferen maakt de ervaring helemaal compleet...
Als ik een keer daar voor iets vind laat ik het weten. Dat lijkt me inderdaad echt zo geil. Filmen is inderdaad iets dat het beter maakt, paar keer gedaan met een ts waar ik mee ben geweest. 1 van die videos is nu op haar onlyfans

Op Sexjobs zijn er soms advertenties waarbij koppels zoeken naar een bi-man.

Op Sexjobs zijn er soms advertenties waarbij koppels zoeken naar een bi-man.
Jammer alleen dat op sexjobs.nl zo weinig advertenties uit Vlaanderen te vinden zijn. Nederland is meestal toch iets te ver weg voor mij.

Nog is bij mijn favoriete dame geweest en ze vroeg of ik nog fantasieën had opgedaan om uit te proberen. Ze was weer inform . Haar beffen facesitting de max maar toch is proberen of ze in is haar te beffen op deze manier.
Lekkere positie hoor! Maar werkt gewoon beter als zij haar voeten op bed zet, benen gespreid, en jij met jou bovenbenen haar rug ondersteunt.

Heeft zij ook volle zicht op jou tong in haar kutje! Neem er dan nog een glas champagne bij...

Laatst bewerkt:
Nog is bij mijn favoriete dame geweest en ze vroeg of ik nog fantasieën had opgedaan om uit te proberen. Ze was weer inform . Haar beffen facesitting de max maar toch is proberen of ze in is haar te beffen op deze manier.
Ieder zijn ding ,ik hou er meer van liggend en als ze komt haar billen oplichten en en hem er dan lekker in schuiven . Ik hoop voor je dat je wens nog eens uitkomt

Liggend op een milking table op mijn buik, mijn Slappe door het gat in de tafel. En dan heerlijk een massage ondergaan, en afwachten wat er gaat gebeuren.
Dat is voor mij nog een wens.

nou, dat moet lukken hoor
Mijn fantasie is:
een triootje met een vrouw en een shemale
vrouw bottom, Lofass middle end tranny top

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan