Voormalig lid 16243
Vaste klant
Leuk voor jou maar dit zou ik nooit doen, een vrouw delen met een andere vent. Ook geen dvp.Een vrouw dp'en met een andere man.
Wellicht een wat "basic" fantasie, maar zou het graag een keer willen doen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLeuk voor jou maar dit zou ik nooit doen, een vrouw delen met een andere vent. Ook geen dvp.Een vrouw dp'en met een andere man.
Wellicht een wat "basic" fantasie, maar zou het graag een keer willen doen.
Ooh, mis je wel wat! Niks is leuker om je vriendin te zien neuken met een ander, maar … ieder zijn ding.Leuk voor jou maar dit zou ik nooit doen, een vrouw delen met een andere vent. Ook geen dvp.
Er worden regelmatig feesten georganiseerd in de BDSM-wereld waar je i.p. ook naartoe kunt gaan. Je kunt kijken hoe anderen spelen. Te veel kijken is niet de bedoeling, maar als je er echt wat mee hebt, kun je ook denken om wat actiever te worden in die wereld.Ik zag een advertentie om een sm setting mee te maken. Dat had ik graag een keer live gezien. Niet meedoen, een vrouw pijn doen kan ik gewoonweg niet (oké, ik ben een watje). Helaas is mijn 'vrije week' voorbij zonder dat ik antwoord kreeg.
Gemiste kans.
Die reageert hetzelfde op een oudere man als een natuurlijke vrouw. Het gaat er vooral om dat je bij het maken van een afspraak eerlijk en duidelijk zegt wie je bent en wat je zoekt.Een date met een shemale .maar durf niet goed .lijkt mij spannend ben al wat ouder ,want hoe reageerd zo,n persoon op een oudere man
Afspreken met milf rond de 50 slank verzorgd waar ik haar thuis afhaal de man thuis blijft en we eerst gaan eten wa teasen elkaar wa beter leren kennen en dan misschien samen de nacht doorbrengen
mag betaaldate zijn ook
Dat klinkt meer als Villa Weizigt en dat soort clubs, dan moet je niet bij de ramen zijnIk zou graag eens voor minstens een uur, maar beter nog 1,5 of twee uur, bij een raamdame gaan in een pand dat als een mooie bar is ingericht. Daar dan eerst samen redelijk wat drankjes (bier, cava, cocktails,...) drinken en gezellig babbelen, en daarna alles doen wat ik maar wil - diverse standjes, vingeren, in het achterste knijpen, aan haar borsten zuigen, kussen,...
En daarna een gangbang waarbij jij de enige man bentIk heb al 2 fantastische trio's mogen meemaken. Wat ik nu volgend jaar wil realiseren is een Quattro.
Quattro wel te verstaan MMVV deuhhh.En daarna een gangbang waarbij jij de enige man bent
Wat zeg je nu weer!Quattro wel te verstaan MMVV deuhhh.
Versta ge da niet das zonde vor a mor ik goan da ni herhalenWat zeg je nu weer!
Samen met Marco?Quattro wel te verstaan MMVV deuhhh.
Hangt er vanaf wie de dames zijn natuurlijk...Samen met Marco?
Nou vooruit maarHangt er vanaf wie de dames zijn natuurlijk...
Helaas niet hoorSamen met Marco?
Audi?Ik heb al 2 fantastische trio's mogen meemaken. Wat ik nu volgend jaar wil realiseren is een Quattro.
Een soort van mini gangbang bedoel je? Kijk wel eens naar filmpjes met 3 stellen , swingers and swappersIk heb al 2 fantastische trio's mogen meemaken. Wat ik nu volgend jaar wil realiseren is een date MMVV
Als alles goed zit zou deze fantasie volgende week in vervulling gaan.Een dame vastbinden en blinddoeken en dan helemaal gek maken met tong, handen, toys,…en daarna neuken ook natuurlijk.
Dus domineren maar zonder pijn of vernedering of ruwheid.
Goed van je.Als alles goed zit zou deze fantasie volgende week in vervulling gaan.
Niet met een dvp maar een amateurdame die dit scenario ook zeer aansprak.
Kaarsenvet en tepelklemmen zullen niet van de partij zijnGoed van je.
Ik heb het vorige week gedaan met m'n vriendin. Ik had ook wat nieuwe attributen gekocht om het effect uit te proberen op haar.
Daar waren 2 pijnijkere dingen bij.
Ze was achteraf niet zo gecharmeerd van de tepelklemmen. Die waren wel erg strak, maar ze heeft niet geklaagd en ik zag het toen ik ze later weer verwijderde. Terwijl ze toch echt voor beginners waren, had het nagevraagd in de winkel.
Ze is een bikkel.
Het kaarsenvet vond ze supergeil en dat was ook heet (had het zelf uitgeprobeerd op mijn hand vooraf, dus ik wist dat het niet op tè gevoelige plekjes kon), maar op haar bilspleet en billen kon goed.
Alle andere dingen waren lekker en zeer teasend.