Ik wandel al enkele tientallen jaren en heb in die tijd al heel wat verschillende fantasietjes kunnen waarmaken.
Maar toch zijn er nog die ik ooit nog wel eens wil verwezenlijken of nog eens opnieuw wil beleven.
- Sex in het water met een dame in een groot bad en daar dan voluit all te way gaan. Dus niet gewoon in een badkuip. Eerder een grote jacuzzi of een ruim privé zwembad. Geen kinderplonsbadje.
- Sex in een sling of dergelijk toestel.
- Misschien ook wel eens sex in de vrije natuur.
- Nog eens een keertje een echte cuckold date, lekker sexen met de vrouw terwijl haar man enkel mag toekijken, eventueel wel met zichzelf spelen. Dit heb ik al wel eens gedaan, maar het is al zolang geleden.
- Een keertje een van mijn favoriete dames in een echte raambuurt achter een raam zetten en dan als klant voorbij komen en binnenstappen. Het is niet de bedoeling dat de dame dan ook andere klanten ontvangt.
- Met een mij goed bekende dame die aan privé-ontvangst doet bij een andere privé-dame gaan voor een lekker geil lesbisch-bi-triootje.
- Nog eens een klein privé-feestje met een goeie balans tussen koppels en single mannen. Zo'n lekker geil orgiefeestje.
- Heel hoog op het verlanglijstje staat een date met een echte Japanse vrouw of een triootje met twee echte Japanse dames mag ook.
Enzo zijn er nog wel wat, want hoe mee ik meemaak hoe meer ideeën ik krijg.