- 3.548
- 03/07/21
- 5.028
Niet zo optimistisch WCSabineOok indien de dochter 60 is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiet zo optimistisch WCSabineOok indien de dochter 60 is?
Met een man of 15 tezamen toch?En vrouw is helemaal volspuiten en daarna lekker alles proper onder de goldenshower
Mag zeker ookMet een man of 15 tezamen toch?
Over deze?Met een man of 15 tezamen toch?
dat zou zeker lukken.Over deze?
Ja, met mijn ex schoonzus lukte dat ook wel 8 keer op vier uur, wil ik nog wel eens overdoen. Al denk ik dat we er geen twee nieuwe scheidingen willen aan overhouden....Eentje die ik nog eens wil overdoen is een 24u sexmarathon en zo vaak mogelijk klaarkomen.
Ooit gedaan met een ex. Teller voor mij stond op 11 orgasmes in 24u.
Dat record wil ik graag scherper stellen ☺
Teller voor haar stond op 13 orgasmes, waaronder 1x squirten (waarvan ze zelf niet wist dat ze dat kon).
Laten we zeggen dat ik ook veel plezier beleefd heb aan de trainingBen jij een robot? 11x man, m'n ballen doen zeer als ik er aan denk 2x is al lastig voor mij, denk derde keer is stof
Ik 5 keer op een dag. Laatste keer alleen wat vocht de naam sperma niet waardBen jij een robot? 11x man, m'n ballen doen zeer als ik er aan denk 2x is al lastig voor mij, denk derde keer is stof
Is heerlijkNu dat ik er is over nadenk, heb ik onlangs iets gevonden dat ik wel is wil meemaken.
Gepijpt worden door een dame. En wanneer je klaarkomt in haar mondje, blijft ze lekker doorgaan!
Ja dit is heerlijk zou ik ook zo willenIk zou graag nog eens een trio willen doen met 2 slanke bisex dames. Eerst met ons drieen in bad, drankje er bij. Dan lekker op bed liggen, knuffelen, toe kijken hoe zij vrijen en dan mee doen.
- Een trio MMV met actie naar beide andere deelnemers.
- Een kinky ontmoeting met een dame onder gebruik van paddles en zwepen.
- Gebruik van handboeien en touwen.
Dat klinkt super geil JokeHoever zou je met mmv gaan dan? Mijn cor is 1x all the way gegaan bij iemand, was hij niet de bottom
Wow.. dat was fucking hot.
Lijkt me nog een hele onderneming om die handelingen op een voor iedereen bevredigende manier op elkaar af te stemmen.... of je moetEen lekkere footjob van de ene dame en gelijktijdig gepijpt worden door de andere dame, hoe dat eindigt mogen jullie er zelf bij fantaseren.
Ga niet zolang meer wachten om deze te laten uitkomen.
Dat klinkt super geil Joke
Toch niet hoor en best mogelijk, google eens double footjob/blowjob.Lijkt me een hele onderneming om die handelingen op een voor iedereen bevredigende manier elkaar af te stemmen. Ofwel blijft het voetaandeel beperkt tot inactief de pik omhoog houden (tenzij je buitengewoon groot geschapen bent) ofwel is je onderliggende fantasie om 2 piemels te hebben .
Maagden ... die weten niks van seks, vinden alles raar en vreemd en doet het auw ... of het zijn een stel bejaarde nonnen.De ultieme fantasie: Bij Sint Pieter aankomen en hij zegt: op het eind van de gang, rechtse deur nemen en daar staan je duizend maagden je op te wachten!