Now you're talking!Hoe groot is groot, is de hamvraag. En liever een grote met uithoudingsvermogen dan 2 of 3 die er niet zo veel van hebben.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNow you're talking!Hoe groot is groot, is de hamvraag. En liever een grote met uithoudingsvermogen dan 2 of 3 die er niet zo veel van hebben.
Mwah, ruime 20 cm is groot zat voor de meesteJe zegt het zelf, dik , niet groot
Ik heb die andere nooit gemeten natuurlijk . Maar we zijn allen wel 20cm plus.Hoe groot is groot, is de hamvraag. En liever een grote met uithoudingsvermogen dan 2 of 3 die er niet zo veel van hebben.
idd groot geschapen kleuterklasje.kleuterklas hier
Bij elkaar of per stuk?Ik heb die andere nooit gemeten natuurlijk . Maar we zijn allen wel 20cm plus.
Volgens mij zaten ze op te scheppen over de grootte van hun swans, niet hun bekWat een haantjes weer allemaal
Hoe groter de bek, hoe onzekerder de persoon.
Ik niet hoor.Ik heb die andere nooit gemeten natuurlijk . Maar we zijn allen wel 20cm plus.
Echt groot is ie niet maar uithouding heeft hij welHoe groot is groot, is de hamvraag. En liever een grote met uithoudingsvermogen dan 2 of 3 die er niet zo veel van hebben.
Heb ik ook nietDe dikte telt ook hoor.
Dat laatste vind ik nog het leukste om te gebruiken ook.De dikte telt ook hoor. De lengte is niet allerbelangrijkst. En soms hebben de mannen een goede tong....
ik heb goede dikte en een goede tongDe dikte telt ook hoor. De lengte is niet allerbelangrijkst. En soms hebben de mannen een goede tong....
Ja welHeb ik ook niet
Ik hou er van om mijn tong te gebruiken naar het schijnt heb ik goede bef skilsDe dikte telt ook hoor. De lengte is niet allerbelangrijkst. En soms hebben de mannen een goede tong....
Veel te groot, volgens de meeste vrouwen die dat anoniem online aangeven (en dus geen reden hebben om te liegen). Zulke grote veroorzaken vaak pijn en ongemak.Mwah, ruime 20 cm is groot zat voor de meeste
Verder ben ik het met neukpop eens dat dit in een kleuterklasje aan het ontaarden is, maar dat krijg je met die haantjes als over penislengte gaat. Voelen ze zich allemaal op hun ... getrapt.
Luna, mag ik mee?Waarschijijk een leuke seksvakantie in Curaçao of ergens op een Caribisch eiland met 3-4 groot geschapen donkere mannen.
NatuurlijkLuna, mag ik mee?
jammer dat er geen informatie is over anale orgasmes bij vrouwen. Of een orgasme van dubbele penetratie.Ja, de man en zijn penis …. Veel (ge)lul maar weinig waarheid…
Lengte en dikte zullen wel een gevoel opwekken maar in zeer weinig gevallen leiden tot een orgasme bij de vrouwen.
https://www.etos.nl/advies/seksualiteit/vrouwelijk-orgasme/
https://www.vice.com/nl/article/59w...nier-klaar-te-komen-en-dit-is-wat-er-gebeurde
https://www.flair.be/nl/self-love/seks/vaginaal-orgasme-bereiken/
Dat zal een geweldige vakantie wordenNatuurlijk