Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Fantasie:

Mijn eigen mooie blonde slanke vrouw met 3 kerels gangbangen. Eerst rustig teder, daarna van stevig naar harder, van heftig naar ruw tot grof.

Dan de kamer uitlopen en haar over laten aan de 3 gasten die haar gedurende anderhalf uur echt he-le-maal verrot neuken en meerder malen volspuiten, tot het langs de binnenkant van haar benen uit haar sijpelt. Ik beneden tv kijken en boven hoor ik mijn vrouw eerst keunen, dan gillen en uiteindelijk mijn naam roepend en om help schreeuwen met een lichte toon van paniek. 3 mannen die elkaar aanmoedigen: "kom op, dek haar, dek haar", "wisselen ik kom bijna", "Hey! Hou die vrouw nou stevig in bedwang en hou haar armen achter haar rug vast... dan probeer ik dit kut kapot te neuken!

Ondertussen het constante snelle gebonk van het bed dat tegen de muur stoot, wat maar door gaat en door gaat... met een korte onderbreking tijdens een wissel.

Bij mijn terugkomst in de slaapkamer ligt daar wat over is van mijn vrouw, na te hijgen. Sperma van anderen op haar hals, rug en onderbuik. Haar lange blonde haren door de war wat her en der aan elkaar plakt, verdoofd, wat versufd, met rode billen, rode borsten, en plekken die de volgende dag waarschijnlijk blauw worden door het ruwe vastpakken en in bedwang houden.

De kamer riekt naar sex en vers zweet en de laatste man zie ik nog van mijn vrouw af klimmen. Ik zie nog net zijn leeggespoten pik uit een knal roze kut floepen. Terwijl zijn lul onbedoeld op het bovenbeen van min vrouw rust, en een fikse kloozak tussen zijn benen bungelt, veegt hij met een handdoek het neukzweet van zijn hoofd af.

De 3 kerels met 3 slappe lullen en lege ballen gaan zonder iets te zeggen weg. Zo kan ik zelf nog even neuken, van 'wat er aan mijn vrouw voor mij overgelaten' is. Lepeltje-lepeltje liggend, langzaam maar diep pomp ik in de saus van andere mannen. Het maakt me niet uit, ik hou van mijn vrouw en geniet van haar.

Ze slaapt al, herstelt... Haar stevig vasthoudend trek ik haar blote lichaam tegen me aan. Zonder geluid te maken kom ik klaar. Wat ik 2 uur lang ophoud komt er met kracht uit. Mij lul spuit, blijft kloppen en spriets mijn flinke klodders zoute saus erbij. In mijn gedachten spatten de dikke stralen vers warm sperma tegen haar baarmoederhals uitelkaar. Ik blijf in haar om rustig uit te lekken en in slaap te vallen, terwijl ze sterk ruikt naar het sperma en zweet van andere mannen. Ze was bijna stuk.

Ik wil dit al zoo lang. Zij twijfelt nog.
ik heb hier nog geen ervaring mee maar sta wel open om het samen waar te maken:)
 
Haha, ik denk dat je hier, afhankelijk van jouw woonplaats en of zij ervoor open zou staan, al genoeg reacties zult krijgen van heren wie zich aanbieden... waaronder ik! 😅

Als ze daar niet voor open staat, begin dan met rustig opbouwen, 1 man erbij, dan 2 een dan 3. Ik sta open voor pb!
Ik snap nooit zo goed waarom heren zich direct aanbieden, zonder überhaupt iets over de vrouw in kwestie te weten (leeftijd, lichaamsbouw, uiterlijk, verzorging). Komt op mij een beetje wanhopig over.
 
Kan ik me iets bij voorstellen, maar ergens voor open staan en in contact treden met iemand betekent nog niet dat je gelijk afspreekt. Daarna ga je kijken of er een match is, wellicht vaak jijzelf als man wel helemaal niet in de smaak? Maar zoals met alles is de eerste stap nemen altijd belangrijk. Voor mij is een fysieke klik belangrijk, er zijn maar een paar dingen waar ik echt op afknap.

Wanhopig komen wel meer dingen over op anderen wie daar, zoals je zelf al zegt, geen begrip voor hebben. Kijk maar naar onze gezamenlijke hobby wat we het op deze site veelvuldig over hebben, dat komt op sommigen ook wanhopig over.

Maar het mooie hier op dit forum vind ik dat er elkaar niet judgen op wat iemand aantrekt of interesseert. Veel fantasieën die ik voorbij zie komen zijn bijvoorbeeld totaal niet mijn ding en vind ik zelfs lastig om begrip voor op te brengen. Daarom reageer ik daar dan ook niet op en laat ik iedereen fijn in zijn of haar waarde, zoals de meesten ook bij mij doen :).
 
Kan ik me iets bij voorstellen, maar ergens voor open staan en in contact treden met iemand betekent nog niet dat je gelijk afspreekt. Daarna ga je kijken of er een match is, wellicht vaak jijzelf als man wel helemaal niet in de smaak? Maar zoals met alles is de eerste stap nemen altijd belangrijk. Voor mij is een fysieke klik belangrijk, er zijn maar een paar dingen waar ik echt op afknap.

Wanhopig komen wel meer dingen over op anderen wie daar, zoals je zelf al zegt, geen begrip voor hebben. Kijk maar naar onze gezamenlijke hobby wat we het op deze site veelvuldig over hebben, dat komt op sommigen ook wanhopig over.

Maar het mooie hier op dit forum vind ik dat er elkaar niet judgen op wat iemand aantrekt of interesseert. Veel fantasieën die ik voorbij zie komen zijn bijvoorbeeld totaal niet mijn ding en vind ik zelfs lastig om begrip voor op te brengen. Daarom reageer ik daar dan ook niet op en laat ik iedereen fijn in zijn of haar waarde, zoals de meesten ook bij mij doen :).
Goeie uitleg en kan ik me bij aansluiten. elkaar in waarde houden:)
 
Maar het mooie hier op dit forum vind ik dat er elkaar niet judgen op wat iemand aantrekt of interesseert. Veel fantasieën die ik voorbij zie komen zijn bijvoorbeeld totaal niet mijn ding en vind ik zelfs lastig om begrip voor op te brengen. Daarom reageer ik daar dan ook niet op en laat ik iedereen fijn in zijn of haar waarde, zoals de meesten ook bij mij doen :).
Precies!
En trouwens... verdere contacten verlopen dan via PB. Met dan een eerste ontmoeting, samen een glas drinken... of een eerste afspraak 1-op-1 met haar.

En... als het dan klikt... samen leuke dingen doen! Zonder mekaar verder te claimen. Mooi toch?
 
Lijkt me een lastige, dan heb ze toch een slappe sluitspier nodig.

Wat ik wel vaker doe is de dame doggystyle nemen en dan 1 of 2 vingers in haar kont doen die dan over de schacht van mijn pik wrijven. Is maar een heel dun velletje tussenin. 😋
mwah als je een dame hebt die net wat meer dan een vuist kan hebben zou het moeten kunnen. Heb ooit een ex gefist maar daar lukte dit plan net niet helemaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan