Welke club??

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Neukertje013

Newbie
2
16/11/24
0
A.s zaterdag wil ik met mijn vriendin (die er eindelijk ook aan toe is :cool:) naar eeen club gaan.
Waarbij ik het geil zou vinden om mijn vriendin met een of meerdere andere man(nen) te zien, een partnerruil met stel zou leuk zijn maar mag ook gewoon man alleen zijn.

We twijfelen alleen tussen een aantal clubs, in het verleden ben ik al eens in Oase in Ammerzode geweest maar dat was echt een tegenvaller (oude mannen, weinig volk).

We willen een dagje Amsterdam combineren met:
PartyPlayers.
Showboat
of
Club Paradise.

Of als deze 3 niet aan te raden zijn naar Belgie uitwijken:

Club Amai (niet echt parenclub aangezien er verwachting is dat de vrouw van stel actief open staat voor mannen alleen), wel kwa "wens" een optie.
of
Club Eros.

Wie heeft de gouden tips betreft de clubs? bij voorkeur een club waar mannen alleen ook toegestaan zijn, en eventueel nog tips.

Alle genoemde clubs zijn geschikt. Al denk ik dat PP op zaterdagen niet single mannen toelaat, aangezien je vriendin ook met meerdere mannen bezig wilt zijn.

Echter wat betreft Amai heb je misvatting. Het is niet zo dat je de hele avond actief hoef te zijn naar mannen. Bovendien geldt in Amai ook de regel nee is nee.

In ieder geval alvast veel plezier met jullie keuze en laat maar weten hoe jullie het vonden.

Oke, dank! Is er nog verschil in de eerst genoemde clubs betreft het "volk" dat er komt? Leeftijd enz?.

En als je uit Showboot of Paradise moet kiezen, waar is er de meeste levendigheid?

Ooit in Oase geweest dat was een dooie bedoeling met 3 man aan de bar en een verloren ziel boven.

Terug
Bovenaan Onderaan