Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaar hoe komt het dat er zo weinig GB's zijn?Als er weinig gangbangs zijn, dan kan je ook weinig recensies verwachten toch?
En daar zijn ze pas onlangs achter gekomen? Kan me herinneren dat je een jaar of 3 geleden GB's voor het uitkiezen had....Er zijn gewoon een hoop organisaties waar meerdere meiden aan gekoppeld zaten gestopt om wat voor reden dan ook.
En vaak zijn gangbangs ook doordeweeks.
Als meiden v organisaties gestopt zijn met gangbangs en ze komen er achter dat 1 op 1 in verhouding veel meer geld opleverd, waarom zou je je dan suf laten neuken door heel veel kerels voor minder
Het commerciele gb wereldje draait altijd om geld, maar als je voor 3 uur 450 euro ( of zelfs meer ) kan krijgen met 3 losse mannen of 3 uur 30 of meer mannen voor hetzelfde bedrag.. dan stop je toch met feestjes?
Wat dacht je van de party bij Fun4two.Had het weekend van 30 juni alle tijd en vrijheid om eens helemaal los te gaan. Maar kan in dat weekend niks vinden dat de moeite waard is.
1. Je moet me de les niet spellen omtrent mijn inbreng op dit forum. Want ik merk dat je tot dusver amper 4 berichten op dit forum aanbracht.Je geeft aan dat er weinig recensies zijn.
Je claim in 1 van je bericthten dat je al aan wel 200 gangbangs hebt deelgenemen.
Aantal recensies, op dit forum, door u gestart -> 0
Zie daar het probleem
Dit is helaas de enige echte waarheid.vroeger kon je elke week 3 feestjes in de week uitkiezen
die tijd is helaas voorbij
Nou slimmerd , je beantwoordt je eigen vraag zelfs.Dit is helaas de enige echte waarheid.
Beste moderator. Vooreerst wil ik mijn dank uitspreken voor je tijd die je in dit medium steekt. Verdient waardering! Maar het klopt wat je oppert. In mijn stukjes hou ik het idd nogal algemeen. Doch niet steeds. Maar idd: recensies met een ster heb ik nog nooit vermeld. Ik het vervolg zal ik daar zorgvuldig over waken. Alhoewel het aanbod hier in West-Vlaanderen momenteel bijzonder bedroevend is. Noch op kinky of afspraakjes vind je iets terug. En een ander medium ken ik niet.Je spreekt zelf over weinig recensies.
Dan kun je dit dus terug verwachten waarom jij er 0 hebt.
Je kunt wel een gewoon bericht plaatsten in recensie topic.
Maar dat maakt het nog geen recensie.
Ik vond het aanbod de laatste tijd juist nogal oververvoerd en dat zal de aanloop van sommige feestjes geen goed hebben gedaan. Een aantal is dus wellicht gestopt wegens te weinig aanloop, te veel no shows of gelazer met de buurt/controlerende instanties. Organisatoren zonder eigen accomodatie zijn soms gedwongen al dan niet tijdelijk te stoppen omdat hun locatie niet langer meer beschikbaar is of eigen ambities heeft.Maar hoe komt het dat er zo weinig GB's zijn?
Eerder had Sexjobs wel 4 pagina's vol. Tegenwoordig amper 2. Had het weekend van 30 juni alle tijd en vrijheid om eens helemaal los te gaan. Maar kan in dat weekend niks vinden dat de moeite waard is. Krashzone had een geweldig feestje staan, maar geannuleerd....
Verder in heel NL en Be weinig aanbod.
Weet iemand een oorzaak?
Dat is zo, en volgens mij zijn er niet zoveel mannen die een GB aandurven door onzekerheid en bang dat de pik niet overeind wilAls er weinig gangbangs zijn, dan kan je ook weinig recensies verwachten toch?