Recensie Weidestraat 8 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
5
30/03/24
2
3
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
30
Dit heb ik na 20 jaar wandelen nog niet meegemaakt.Pijpen deed ze niet.
Dan kreeg ik de opmerking (alhoewel ik normaal geschapen ben) dat mijn Jongeheer te groot was voor de condoom.
Ik denk dat ze expres te kleine condooms gebruikt zodat het pijn doet en je vlug stopt.Neuken was dan ook maar half en half en maar 1 stand mogelijk.
Ik denk 5 minuten in bed en na 10 minuten was ik weer buiten.
30 Euro lijkt niet veel meer nu was het veel te veel.Ik was boos en heb haar naam niet gevraagd.
Ik moest het eigenlijk geweten hebben ze heeft een mooi uiterlijk en telkens als ik daar passeer is ze niet bezet.

Laatst bewerkt:
Dit heb ik na 20 jaar wandelen nog niet meegemaakt.Pijpen deed ze niet.
Dan kreeg ik de opmerking (alhoewel ik normaal geschapen ben) dat mijn Jongeheer te groot was voor de condoom.
Ik denk dat ze expres te kleine condooms gebruikt zodat het pijn doet en je vlug stopt.Neuken was dan ook maar half en half en maar 1 stand mogelijk.
Ik denk 5 minuten in bed en na 10 minuten was ik weer buiten.
30 Euro lijkt niet veel meer nu was het veel te veel.Ik was boos en heb haar naam niet gevraagd.
Ik moest het eigenlijk geweten hebben ze heeft een mooi uiterlijk en telkens als ik daar passeer is ze niet bezet.
Het is erg maar als ze er goed uit zien, maar ze nooit bezet zijn, dan is het te mooi om waar te zijn. Ik heb eruit geleerd en weet dat ze vaker geen goede prestatie gaan leveren.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan