Gelukkig ken ik de dokters en verpleegkundige van violett persoonlijk, dit was vroeger Pas Op in Hasselt. Als dvp heb ik een nummer, code. Ze noteren je werknaam, een gsmnr. bij mij men privénr. omdat mijn gezondheid op nummer 1 staat en jouw werkplek. En indien medicijnen nodig, dien je als dame wel je echte gegevens door te geven voor het voorschrift. Toen ik pas startte met sekswerk, ging ik naar Pas Op voor informatie over de job, enz. ... . Ik was een zeldzaam geval zeiden ze ... .

, dames komen hier meestal als het dikke miserie is ... . Ik kreeg uitleg en ik kreeg ook 2 gratis vaccins voor hepatitis, wel met tussentijd tussen 1ste en 2de vaccin. Voor welk type hepatitis weet ik niet meer

, ook nog eens navragen, normaal € 125 toen, maar belangrijk als je veel contact had in de zorg, of als prostituée. Ik kom er enkele jaren en toen het pas op was, werd mij verteld dat klanten er wel terecht konden ... . Het is nu violett dus misschien andere regels. Maar ik ga het sowieso vragen. Dat de soa's enorm stijgend zijn, stond onlangs in de krant.
Waarom geen spons gebruiken of informeer je klant? Bij violett bespreken ze het gebruik van BEPPYsponsjes met de sekswerker, zodat ze juist gebruikt worden. De reden? Sommige dames hebben geen middelen om een week te stoppen met werken tijdens de menstruatie. Hoe ik dit weet? Door gesprekken met de dokters! Privéhuizen verkopen de sponzen, zodat de dames kunnen blijven werken .... . Want een topper met menstruatie, 7 dagen niet daar, is 7 dagen serieuze cash minder! En wie weet als die topper in deze 7 dagen niet elders gaat zoeken voor een job?
Ik werkte in 2 clubs en soms was de buitenlandse dvp zo zat of stoned, of bang, van eigen pooier of baas, dat communicatie niet mogelijk was, of de dame deed alsof. Dames hadden vrije keuze of ze bij de dokter wilden komen. Maar als je trio's doet, en mijn collega rook, stonk, dat mijn klant nadien smste, ze was goed maar die geur ... .

Daar sta je dan ... . Ik moest het melden aan de baas en hij/zij stuurde hen dan naar de dokter ... . Ook voor mijn veiligheid ... .
Dan riepen de dokters mij, omdat ze mij al enkele jaren kennen. Ze weten mijn opleiding, nu mijn huidige job, en ik riep hen telkens naar de club waar ik ging werken, na overleg met de baas natuurlijk. De dokters legden de situatie dan uit aan mij en vroegen of ik me wilde ontfermen over de dame, vertelden me wat er aan de hand was, zodat ik de baas kon informeren, deze dames moeten elke dag komen van hun pooier, maar met sommige soa's moet je thuisblijven ... . Die dokters van Violett, zien heel veel, door hun jaren ervaring. Dan vroegen ze ook om de voorgeschreven medicatie te gaan halen voor de dame, en toe te zien als ze iets vermoeden van mensenhandel. Heel vaak, kwam de dame de dag nadien niet meer.
Zelf schrijf ik geen recensies omdat ik wel degelijk een dvp ben, dus ik wist niet dat je bare sex kon aanduiden. Maar @moderator, overweeg een mogelijkheid voor de dames om heren te beoordelen, onze job zou zoveel beter worden, meer hygiëne en meer respect, betere bedprestaties en minder ego , ... . Door mijn proFeSSionaliteit, omdat ik andere degelijke jobs had, een laatbloeier als dame, ben ik niet de typische dame van plezier. Ik ben puur en doe deze bijjob graag, ik heb geen socials, geen fillers, enz. ... . Mijn leven buiten daten is saai ... . En ik doe niet alles voor geld, soms voel ik me beter na een date van iemand van 84 die hard moet sparen voor 30 minuten, dan een heer, bruine schoenen, in het pak rond de 50 en zegt, sorry dat ik in het weekend 8u per dag sport en jij niet ... .
De proffesional is zo proFeSSioneel als de grootte van haar IQ en eigen ontwikkeling. Heren vinden mij soms te proFeSSioneel, misschien omdat ik geen onveilige sex aanbiedt, neen ook niet even wrijven of klaarkomen op mijn vagina. Of omdat ik mij aan de tijd houd omdat ik anders een extra uur moet betalen aan het hotel. Andere heren ken ik gelukkig al heel lange tijd, die waarderen mijn proFeSSionaliteit, d.w.z. afspraken nakomen, hygiëne, respect in beide richtingen, omdat zij komen, even weg van alles, met de veiligheid, Eveline heeft een leven en carrière hier buiten, ik ook. De heren hebben meestal een gezin erbij, heb ik niet. Maar de heren weten ook Eveline is correct, ze weten van mijn job, minder meer beschikbaar, de reden waarom. Doe ik dit na date 1, neen, dit bouw je op. Zo werkt het ook op zakelijk niveau. Maar die heren waarderen dit en vragen zich elke keer af waarom ik deze job doe, en ik antwoord steeds weer hetzelfde, ze weten ook dat ik zal verdwijnen, wanneer weet ik niet. Ik ben vrij open naar heren die het verdienen. Heren die hier al gaan melden dat ik geen dame van plezier ben, met PLEZIER zal ik de moderator, mijn profielen tonen, mails, enz. ... . Dat de moderator dan ook actie onderneemt tegen figuren zoals jou! Ik hoop dat je proffesional genoeg bent om dit te begrijpen!