Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ziet er goed uit, dat klopt. Of die Bulgaarse grieten in bed even goed zijn, heb ik zo mijn twijfels. Ik hoor dat Cloe gestopt zou zijn? Al een tijdje niet meer gezien inderdaad.
Twijfels voor niks nodig, de 3 Bulgaarse dames doen hun werk prima. Op de eerste plaats natuurlijk blonde Melissa, dan Aisha en tenslotte zwarte Melissa. Alle drie hebben ze talloze vaste tevreden klanten.

Gisteren nog eens langs geweest. Was al wat drukker dan dinsdag gelukkig. Toch 1 iemand die durfde om me mee naar boven te vragen. Mannen mijn man is erbij maar op die moment is hij enkel men chauffeur, we weten waarvoor we daar komen. Dus geen schrik en als je ons denkt te herkennen kom gerust eens dag zeggen.😁
Wanneer ben je gewoonlijk aanwezig ? Is dit eerder na de middag of s'avonds? Ik zal in de toekomst op een blonde Vlaamse milf letten
Wie weet vinden we elkaar 😜

Vandaag geweest van 16.00 tot 18.15 . De rio nog steeds toe maar hierdoor was er toch niet meer volk aanwezig dan anders . Zwarte Melissa zei zelf dat ze lesbis ging worden 🫣😬. Meer vrouwen dan mannen aanwezig op een gegeven moment. Zelf rustig aan de toog gezeten en jihan kwam op een gegeven moment naast me zitten . Is momenteel toch de mooiste die er aanwezig is ( je weet smaken verschillen) . Ik was net een gin tonic aan het drinken en weet dat ze dat ook wel eens drinkt dus 1 tje getrakteerd en een rustig uurtje aan de toog gezeten met een leuke babbel . Er werden boven wel af en toe sportoefeningen gedaan maar superdruk was het dus niet als je weet dat Blonde Melissa ook meer dan een uur rustig aan de toog zat en dat is meestal de graad meter van hoe druk het is . Maar straks vrijdagavond zal het natuurlijk wel weer afgeladen vol zitten .

Vandaag geweest van 16.00 tot 18.15 . De rio nog steeds toe maar hierdoor was er toch niet meer volk aanwezig dan anders . Zwarte Melissa zei zelf dat ze lesbis ging worden 🫣😬. Meer vrouwen dan mannen aanwezig op een gegeven moment. Zelf rustig aan de toog gezeten en jihan kwam op een gegeven moment naast me zitten . Is momenteel toch de mooiste die er aanwezig is ( je weet smaken verschillen) . Ik was net een gin tonic aan het drinken en weet dat ze dat ook wel eens drinkt dus 1 tje getrakteerd en een rustig uurtje aan de toog gezeten met een leuke babbel . Er werden boven wel af en toe sportoefeningen gedaan maar superdruk was het dus niet als je weet dat Blonde Melissa ook meer dan een uur rustig aan de toog zat en dat is meestal de graad meter van hoe druk het is . Maar straks vrijdagavond zal het natuurlijk wel weer afgeladen vol zitten .
ben er gisteren ook geweest zat naast jou met een gewone tonic, heb naar boven geweest met zwarte Melissa was een goede kamer, een lach bekje

De Virginia en Hazenpad zijn ook gesloten? De zaken gingen er allicht niet goed? Virginia staat ook weer te koop.
Laatste keer dat ik er in het weekend was, brandde er licht bij beide zaken, maar niet open.

Beide zaken zijn een tijdje terug overgenomen door Albanezen. Virgina is ook een hennepplantage opgerold in een loods op het terrein.

Dus ja... zullen allebei wel snel toe zijn.

Laatste keer dat ik er in het weekend was, brandde er licht bij beide zaken, maar niet open.

Beide zaken zijn een tijdje terug overgenomen door Albanezen. Virgina is ook een hennepplantage opgerold in een loods op het terrein.

Dus ja... zullen allebei wel snel toe zijn.
Die albanees blijkt failliet te zijn, althans voor enkele andere zaken op een ander adres, ik heb even gegoogled en zo kom je toch heel wat te weten
Het was overigens een drugslabo, geen cannabislplantage

Laatst bewerkt:
Die albanees blijkt failliet te zijn, althans voor enkele andere zaken op een ander adres, ik heb even gegoogled en zo kom je toch heel wat te weten
Het was overigens een drugslabo, geen cannabislplantage
Ja, 2 Love en nog een café waren ook in handen van Albanezen. Failliet. Denk dat Virginia en Hazepad hetzelfde lot beschoren zal zijn.

Dus dan hebben we nog over: 't Rozenhofke, Pure Love en misschien de Rio. Het dunt aardig uit allemaal.

Gisteren nog eens langs geweest. Was al wat drukker dan dinsdag gelukkig. Toch 1 iemand die durfde om me mee naar boven te vragen. Mannen mijn man is erbij maar op die moment is hij enkel men chauffeur, we weten waarvoor we daar komen. Dus geen schrik en als je ons denkt te herkennen kom gerust eens dag zeggen.😁

@Livin82 , ...
Dit doet me denken aan een reeks berichten uit het voorjaar van 2022, die nu verdwenen zijn.

In het eerste bericht vroeg een man of het goed was om zijn vrouw mee te nemen, zodat ze haar 40e verjaardag kon vieren door te kameren met de mannen die ze leuk zal vinden.

In een later bericht voegde hij eraan toe dat hij op vrijdagavond zou komen met een andere koppel.

In een ander bericht voegde hij een foto toe van de buste van zijn vrouw, waarop de onderkant van haar blonde haar en haar vrij slanke taille te zien waren. Erg aantrekkelijk!

Even later, op een zaterdag, voegde hij nog een bericht toe. Volgens hun plan waren ze vrijdagavond met z'n vieren gekomen, van 20.30 tot 23.30 uur. En geen enkele man had een van de twee vrouwen benaderd... Ze waren erg gefrustreerd en teleurgesteld.

Waarop een van de GirlsReview deelnemers antwoordde: "Op een dag benaderde ik een vrouw in een groep die naar me had gekeken, en ik bood aan haar samen te kameren. Een paar mannen omsingelden mij, trokken mij naar buiten en gaven mij een flink pak slaag op de parking." - Dus, nooit meer!

Sterker nog, voor alleenstaande mannen is een begeleide, beschermde vrouw maar al te vaak een bedreiging.

Dus, Livin82, als je wilt dat de klanten van 't Rozenhof je benaderen, vraag je man dan om ver van je te gaan zitten. Van tijd tot tijd sta je op, loop je een rondje door de bar en als je een man alleen ziet en die je leuk vindt, knoop je gewoon een gesprek aan. En de ene kan dan naar het kameren leiden...;)

Of je gaat naar het toilet. Vaak volgt dan een man op sleeptouw. Met de twee wasbakken, respektievelijk voor vrouwen en mannen, zo dicht naast elkaar kun je discreet een gesprek beginnen. En als je eruit komt, kun je het gesprek voortzetten in de hal, voordat je naar de bar gaat.

Dit was een van de methodes die ik gebruikte om boven te gaan met Melissa de blonde (en andere DVP's). In de bar was ze aan het kletsen met twee mannen. Het was onmogelijk om haar te benaderen. Dus, in de privacy van de wasbakken en de hal, kon ik haar vragen of ze alleen was of met iemand. En, eenmaal gerustgesteld, is zij niet terug naast de twee mannen gaan zitten, en vroegen we om een sleutel om enkele sterren te kunnen bezoeken.

Nu, aangezien begin veertig, blond en getrouwd ook overeenkomen met de dame van lente 2022, vraag ik me af of je misschien niet dezelfde dame bent.

Tot genoegen !

😻 😛

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan