Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJammer dat we er dan niet waren. Moet een geweldig feestje geweest zijn.Zojuist de poel des verderf verlaten, vanavond was het als in de gouden jaren feesten als de beesten, er was ambiance, er werd volop gedanst, enkele dames gingen volledig naakt op tafel, er kreeg er eentje een champagnedouche enz. Zeer schoon volk aanwezig, ondermeer Daniela, blonde en zwarte Melissa, Jihane, Aisha, een viertal nieuwe gezichten en ze hadden er allemaal zin in, kortom het was lekker decadent en de kamers draaiden op volle toeren
Privilege en Charisse aan de linkerkant, La Fontaine en Pegasus aan de rechterkant, zijn nu allemaal woonhuizen. Vlak naast 2Love had je nog the New Cave en verderop richthing Nijlen Barbados (met prachtig binnenzwembad) L&M, The Happy Few en De Nijl... allemaal verdwenenVroeger zaten langs deze baan ook de bars Pegasus, Charisse of Charise en Fontaine. Weet iemand nog waar deze zaten?
Charisse zat volgens mij vlakbij het Hazepad. Pegasus volgens mij voor de Chardon ergens aan de rechterkant.
Laat even weten hoe het is in het Rozenhofke 82.Eens kijken hoe het is in het rozenhofke.
Vrij rustig en geen blonde te zien buiten mij.Laat even weten hoe het is in het Rozenhofke 82.
En is blonde Melissa er deze week?
Nee, blonde Melissa is er volgende week pas….Laat even weten hoe het is in het Rozenhofke 82.
Haar auto stond deze namiddag op de parkingLaat even weten hoe het is in het Rozenhofke 82.
$Trump. Soort bitcoin.Ik las bc en dacht aan bitcoin
Dan is haar werkritme veranderdHaar auto stond deze namiddag op de parking
De eerste zin snap ik ... de 2de en de 3de ook nog. Maar wat wil je eigenlijk zeggen met de rest?Gisteren nog eens langs geweest. Was al wat drukker dan dinsdag gelukkig. Toch 1 iemand die durfde om me mee naar boven te vragen. Mannen mijn man is erbij maar op die moment is hij enkel men chauffeur, we weten waarvoor we daar komen. Dus geen schrik en als je ons denkt te herkennen kom gerust eens dag zeggen.
Denk dat de meeste mannen niet zo snel een dame aanspreken die bij een andere man staat. Ze zouden het zelf ook niet leuk vinden als ze met een dame aan de bar zitten en er komen steeds andere mannen tussendoor. Er zal ook niet "Ik ben enkel chauffeur" op zijn voorhoofd geschreven staan.Gisteren nog eens langs geweest. Was al wat drukker dan dinsdag gelukkig. Toch 1 iemand die durfde om me mee naar boven te vragen. Mannen mijn man is erbij maar op die moment is hij enkel men chauffeur, we weten waarvoor we daar komen. Dus geen schrik en als je ons denkt te herkennen kom gerust eens dag zeggen.
Ik denk dat ik u gisteren ook gezien heb en het schrikt inderdaad wel wat af dat je man bij u is. Ik zat vrij kort bij jullie aan de overkant van jullie op een moment is er nog een vrouw bij jullie komen zitten met donker haar. Ik was spijtig genoeg al naar kamer geweest. Als ik u nog eens tegenkom zal ik u wel aanspreken als je niet in gesprek bent met andere mannen.Gisteren nog eens langs geweest. Was al wat drukker dan dinsdag gelukkig. Toch 1 iemand die durfde om me mee naar boven te vragen. Mannen mijn man is erbij maar op die moment is hij enkel men chauffeur, we weten waarvoor we daar komen. Dus geen schrik en als je ons denkt te herkennen kom gerust eens dag zeggen.
Ik denk dat ik u gisteren ook gezien heb en het schrikt inderdaad wel wat af dat je man bij u is. Ik zat vrij kort bij jullie aan de overkant van jullie op een moment is er nog een vrouw bij jullie komen zitten met donker haar. Ik was spijtig genoeg al naar kamer geweest. Als ik u nog eens tegenkom zal ik u wel aanspreken als je niet in gesprek bent met andere mannen.
Dat was de blonde vrouw waar ik naar de kamer mee geweest ben die nog af en toe bij mij kwam praten ik zat met mijn rug naar de discobar toe. Als ik u nog is zie daar zal ik u wel aanspreken dan maar kom er niet zo dikwijls moet een eindje rijden ben bijna 1 uur onderweg en dan mag ik nog geen file hebbenDan was jij de man die in gesprek was met een blonde vrouw op een gegeven moment. Jammer dat je dan niet bent afgekomen. Volgende keer zeker doen hè
idd, het is een ongeschreven wet wanneer een dame bij een man zit, je daar niet tussenkomt en je wacht tot de dame terug alleen is, andersom trouwens ook, als je in gesprek bent met een dame, zullen de andere dames je evenmin storen.Ja , misschien moet de chauffeur beter in de auto blijven , dat zal je veel clienteel schelen.
Ik zou het ook geen goede ontwikkeling vinden als meer dames dit zouden doen. Voor je het weet is het het zoveelste "erotisch café" met vooral koppels, zoals er al zoveel zijn geflopt overal.Ja , misschien moet de chauffeur beter in de auto blijven , dat zal je veel clienteel schelen.
Dat en deel van de mannen die er nu komen, blijven er dan weg.Dat is het begin van het einde ja.
Koppels geven niet graag geld uit.
NeeIs de Rio al terug open?
Die blonde Melissa heeft die veel tattoos?Haar auto stond deze namiddag op de parking
Neen , dan bedoel je Aischa. Ook een toppertje daar en van de vaste dames .Maar Blonde Mellisa was gisteren wel aanwezig.Die blonde Melissa heeft die veel tattoos?
Ziet er goed uit, dat klopt. Of die Bulgaarse grieten in bed even goed zijn, heb ik zo mijn twijfels. Ik hoor dat Cloe gestopt zou zijn? Al een tijdje niet meer gezien inderdaad.Neen , dan bedoel je Aischa. Ook een toppertje daar en van de vaste dames .Maar Blonde Mellisa was gisteren wel aanwezig.