Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe moet wat geduld hebben, Ik kom soms in de week na 22 u en heb dan al regelmatig met haar gesproken en meer . Eens ze je kent komt ze steeds een goede dag zeggen , in het weekend heeft ze het steeds te druk .Zal moeilijk lukken als ze vaak volboekt is door haar vast cliënteel.
Dat zeggen ze allemaalIs ze terug?
Ben die paar maanden geleden eens tegenkomen in de Rio. Was inderdaad lekkere dame, maar ze zei dat ze ging stoppen..?
Uit ervaring weet ik dat je die taalfilter toch met een korrel zout moet nemen. Maar een vraag over de affiche van de feestjes in grobbendonk. Wie was er al, wie ken t de dames en kan er iets over vertellen?Morgen, tweede keer. Het suggereert dat de eerste keer rendabel was.
En geen kamer te moeten betalen.
Bekijk bijlage 256624
@Jef , ... Ter uwe info : Op RedLights, in de zoek formulier, voor Taal kilik op Nederlands, en voor Nationaliteit, klik op België en Nederland. Op dit moment, zoals respons, komen 57 bladzijden met 40 DVPs per bladzijde. Totaal in België = 2.280 Nederlandstalige DVPs van bij ons. Dus, keus genoeg.
alleen cash, automaat reeds lang wegHeren
In 't Rozenhof in Herentals kan je daar met bc betalen of is het cash only ...
Straks mss m'n kansje wagen
Merci alvast
Ja SabrinaMet die blonde Hollandse bedoel je Sabrina?
Klopt dat de automaat al een tijdje weg is. Er zijn wel dames die Payconiq aanvaarden weet ik uit ervaring. Je moet het ze wel uitleggen hoe het werkt….niet enkel de Belgische dames trouwens, ook bij de gekende Bulgaarse dames heb ik zo al vereffendalleen cash, automaat reeds lang weg
De dames achter de toog gaan zeker niet boven. Of je moet een super adonis zijn die ze kan verleiden om dit na hun shift te doen. Zo een adonis ben ik daar wel nog niet tegengekomenVandaag in 't Rozenhof toch eens efkes gestopt. Was de eerste keer met de bedoeling het eens te bekijken vanop een afstand hoe het daar in 't werk gaat.
Toen ik binnen ging zat er eentje aan de deur die al direct probeerde ... maar ik kwam om efkes te kijken hè
Ik zat nadien net aan een tafeltje en de volgende zat al bijna op mijne schoot.
Melissa met de donkere langere haren.
Een sympathieke dame die het toch klaar gekregen heeft om me mee naar boven te krijgen ...
Ze vroeg tijdens de actie om haar aub eens te beffen maar daar ben ik niet zo voor. Ieder zijn ding zeker?
Voor de rest intiem samen klaar gekomen.
Al bij al goed meegevallen, en vooral qua prijs best doenbaar.
Toen ik verder ging zag ik ook een dame ... schat ze ongeveer 35 jaar ... langere donker blonde haren. Haar naam weet ik niet.
Hallo, die mocht er ook wel wezen.
Ik hoop dat ze volgende keer ook van de partij is?
Weet er iemand of de dame achter de toog (vind ik ook wel een knappertje) ook al eens mee naar boven gaat?