Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad er waren veel drinkende mannen. Kwa dames mag het rozenhofke blij zijn dat de rio dicht is momenteel. Ik heb alleen blonde Melissa gezien als dame van het rozenhofke dan nog een paar nieuwe en die van de rio dus .
Er is nogal wat concurrentie en afgunst tussen de dames van de Rio en het Rozenhof… Eentje van het Rozenhofke was uitgevaren tegen eentje van de Rio, en had gezegd: 'jullie komen enkel naar hier om te neuken' … 😂 Tja, en gij dan 🧐?

Laatst bewerkt:
Misschien is een van die Marokkaanse Jihan wel. Die stinkt wel niet normaal. Ruikt prima. Blonde Melissa zal het dan wel druk gehad hebben weer…

De Albanese Nina en Stacey/Natascha heb ik al een tijdje niet meer gezien daar. Deze wil ik wel nog eens ontmoeten.

Grtn

Zoveel vrouwen zag ik woensdag niet , een paar Marokkaanse waren er. De ene stonk enorm uit haar mond ,en die andere ging mee naar boven uit het niets met een sloeber. mis poes dus.
Ik ben toen weggereden.
Dat zou wel Julia zijn had het van de week ook.. ben ook maar weg gegaan. Wie heeft er ervaring met Julia marokaanse ze doet zich voor als een spaanse

Misschien is een van die Marokkaanse Jihan wel. Die stinkt wel niet normaal. Ruikt prima. Blonde Melissa zal het dan wel druk gehad hebben weer…

De Albanese Nina en Stacey/Natascha heb ik al een tijdje niet meer gezien daar. Deze wil ik wel nog eens ontmoeten.

Grtn
Iemand ervaring met de Marrokaanse Jasmine ?
Ongeveer 35 a 40 jr lang donkere haren.

Grtn
Jihan is momenteel 1 van de mooiste die aanwezig is . Blonde Mellisa heeft haar vaste klanten en die staan dan al geboekt voor heel de dag . Geraak je moeilijk tussen . Mij kunnen de andere dames zeker niet bekoren . Er is een dame aanwezig met kort haar en vrij groot ( geen mooie dame vind ik ) maar die heeft veel werk . Ik snap het niet . Ofwel kan die iets speciaal of is die misschien heeeeeeel goedkoop 🫣😬🙃

Jihan is momenteel 1 van de mooiste die aanwezig is . Blonde Mellisa heeft haar vaste klanten en die staan dan al geboekt voor heel de dag . Geraak je moeilijk tussen . Mij kunnen de andere dames zeker niet bekoren . Er is een dame aanwezig met kort haar en vrij groot ( geen mooie dame vind ik ) maar die heeft veel werk . Ik snap het niet . Ofwel kan die iets speciaal of is die misschien heeeeeeel goedkoop 🫣😬🙃
Ik weet wie je bedoelt. Ik vind er ook niks aan, maar blijkbaar zijn er liefhebbers voor. Smaken verschillen nu eenmaal.

Zelf vind ik Sabrina de moeite meer dan waard. Voor haar leeftijd ziet ze er goed uit en op de kamer is de service ook prima. Vriendelijke dame ook.

Ik weet wie je bedoelt. Ik vind er ook niks aan, maar blijkbaar zijn er liefhebbers voor. Smaken verschillen nu eenmaal.

Zelf vind ik Sabrina de moeite meer dan waard. Voor haar leeftijd ziet ze er goed uit en op de kamer is de service ook prima. Vriendelijke dame ook.
Bedoel je de Nederlandse mollige Sabrina? Is inderdaad een schatje, als je haar bedoelt?

Terug
Bovenaan Onderaan