duracelleke
Stamgast
Thaise massagesalonswaar zijn ze dan gebleven ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThaise massagesalonswaar zijn ze dan gebleven ?
In Herentals zit Nikki nog wel. Dit is een thaise die privé thuis ontvangtwaar zijn ze dan gebleven ?
Dankjewel voor je feedback. Jammer zegNee, geen Aziatische dames op heel de baan, ook in Rozenhof komen ze niet meer, zijn daar allen weggepest door de Roemeensen en vooral de latina's
En kan de baas van het Rozenhof dan niet optreden tegen dat gepest :-( ?Nee, geen Aziatische dames op heel de baan, ook in Rozenhof komen ze niet meer, zijn daar allen weggepest door de Roemeensen en vooral de latina's
Die zijn haast allemaal verdwenen...Thaise massagesalons
En hoe is het nu met de gezondheid van de patron? Welk type van nieuwe dames: milfjes en gilfjes, nationaliteiten… ?gisteren verjaardag van de patron, veel nieuwe dames en gezellig druk, vandaag barbecue vanaf 16h
Klinkt goed.. Bepaalde dagen en uren waarop ze mss te treffen is...?Is hier al iemand die al ervaring heeft met Sandra in de Rio? Is een blonde Limburgse met grote borsten. Denk dat ze ergens in de veertig Is.
Al een paar keer mee op kamer geweest, doet zeker haar best. Niet van dat fake gedoe.Geen reacties of ervaringen met Monique in de Rio?
Mogelijks is de zwarte dame Teresa geweest. Rond welk uur was je daar?Net nog eens in de gestopt. Een viertal dames, waaronder een Russische Olga die direct afkwam, nog voor ik mijn drankje betaald had. Ik vond ze wel ok qua uiterlijk en zeker voor haar leeftijd, maar omdat ze net iets te pushy was, toch maar vrij snel weer vertrokken. Een dame met donker haar leek op het eerste zicht wel aantrekkelijk, maar ze was al druk in gesprek.
Dan toch niet Terasa, die blijft niet zo laat.Moet ergens rond 1830 en 1900 geweest zijn Jef.
Volgens mij niet open vandaag.Vandaag iets te beleven daar denken jullie?
reeds half jaar geslotenIs de 2 love eigenlijk de moeite? Daarvan lees ik hier weinig....
Ik reed er vandaag voorbij en er stond een Te Koop bord. Instelprijs 295.000,--reeds half jaar gesloten
Is Karina, Italiaanse afkomst, terug van weggeweest, is een geldwolf. Nina idd bloedmooi maar magere service, voor mij ook één keer en nooit meer.Vrijdag eerst langs RIO geweest maar daar was het weer armoe troef.
Er vertrok wel net een mooie zwartharige Limburgse met een klant naar Rozenhof om daar te kameren. Iemand ervaring met deze milf?
Dan naar Rozenhof.
Gaan kameren met een Albanese Nina. Prachtlichaam dat veel goedmaakte. Ik mocht haar uitgebreid likken wat me wel opgeilde. Zelf pijpte ze goed maar met condoom. Niet echt mijn ding…Niet geneukt.