Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAmai, wat een koopjes! Helaas wel wel ver rijden (± 2 uur) :-(Tijd voor nieuwe meisjes en lagere prijzen !
In privéontvangst is de kamer inbegrepen, hé?
En in de FKK Saunaclubs rond Düsseldorf, is het 100 à 120 €/uur, kamer inbegrepen.
Gisteren vrijdagavond voorbij gereden rond 21u en was het enorm druk en een meer dan overvolle parking.Net in het rozenhofke geweest . Ik kan heel kort zijn DOODS!!!!!!
Dat is de beste avond voor de ambiance. Maar dan zijn er veel mannen die komen om gewoon te drinken en met de dames een beetje te dansen, het blijft toch een kleine groep die naar de kamer gaan .Gisteren vrijdagavond voorbij gereden rond 21u en was het enorm druk en een meer dan overvolle parking.
Ik kwam vroeger ook wel eens in de Rio, maar ik ben er toch maar één keer met een vrouw naar boven gegaan. Ik kwam dus ook gewoon om er te genieten van de sfeer. En misschien ook wel voor meer, maar ik heb er eigenlijk zeer weinig vrouwen aangetroffen met wie ik een kamer wilde gaan doen. Anders had ik er misschien wel meer naar boven geweest.Dat is de beste avond voor de ambiance. Maar dan zijn er veel mannen die komen om gewoon te drinken en met de dames een beetje te dansen, het blijft toch een kleine groep die naar de kamer gaan .
In de zomer zeker gezellig op het terras. En Olga is wel leuk.Kamers zijn ook mooier als Rozenhofke.Ik kwam vroeger ook wel eens in de Rio, maar ik ben er toch maar één keer met een vrouw naar boven gegaan. Ik kwam dus ook gewoon om er te genieten van de sfeer. En misschien ook wel voor meer, maar ik heb er eigenlijk zeer weinig vrouwen aangetroffen met wie ik een kamer wilde gaan doen. Anders had ik er misschien wel meer naar boven geweest.
En ook één keer heb ik er met een van de dames kennis gemaakt, maar dan zijn we een stukje verder naar een bar geweest waar ze een ruimte hadden met zwembad en relaxruimte.
Het terras van de Rio is een ramp: nul procent discretie :-( !!In de zomer zeker gezellig op het terras. En Olga is wel leuk.Kamers zijn ook mooier als Rozenhofke.
Het aanbod aan dames varieert, met uiteraard de vaste kliek aan huisdames zoals; Olga, Linda, Theresa, Sabrina, ea...Ik kwam vroeger ook wel eens in de Rio, maar ik ben er toch maar één keer met een vrouw naar boven gegaan. Ik kwam dus ook gewoon om er te genieten van de sfeer. En misschien ook wel voor meer, maar ik heb er eigenlijk zeer weinig vrouwen aangetroffen met wie ik een kamer wilde gaan doen. Anders had ik er misschien wel meer naar boven geweest.
En ook één keer heb ik er met een van de dames kennis gemaakt, maar dan zijn we een stukje verder naar een bar geweest waar ze een ruimte hadden met zwembad en relaxruimte.
Jihan adverteert niet, heeft in principe vaste klanten genoeg. Zoekt vooral nieuwe klanten met een groot budget.Gezien Jihane liever langere dates doet, ben ik op zoek gegaan naar advertenties van haar. Echter niet gevonden.
Dus best naar Rozenhofke gaan en daar contact leggen of heb ik niet goed genoeg gezocht?
De meeste mannen die in het Rozenhofke komen hebben maar een laag of gemiddeld budget. Af en toe eentje met een groot budget. 'k Zou dan toch precies andere kanalen zoeken, toch?Jihan adverteert niet, heeft in principe vaste klanten genoeg. Zoekt vooral nieuwe klanten met een groot budget.
inderdaad af en toe, en daar gaat zij mee aan de haal. Na de derde date en er is een klik is alles mogelijk, maar je raakt er aan verslaafd en je kan aan niks of niemand anders meer denken tot aan de volgende afspraak.De meeste mannen die in het Rozenhofke komen hebben maar een laag of gemiddeld budget. Af en toe eentje met een groot budget. 'k Zou dan toch precies andere kanalen zoeken, toch?
Is een champagne bar zoals bvb de Pure Love…heeft iemand ervaring bij club Virginia?
Bwoa, eerder rond de 400/u, nog altijd heel prijzig he, begrijp me niet verkeerd…
Ieder maakt zen eigen budget hè…
Hoewel ik zelden zulk bedrag per uur ervoor kan opbrengen, en dus zulke bars maar heel sporadisch bezoek kan ik er op die momenten wel van genieten…
Helpt natuurlijk wel dat je al een dame kent waar je wat garanties van hebt om het zo te zeggen…
Ik heb zelf geen ervaring in Virginia.Bwoa, eerder rond de 400/u, nog altijd heel prijzig he, begrijp me niet verkeerd…
Ieder maakt zen eigen budget hè…
Hoewel ik zelden zulk bedrag per uur ervoor kan opbrengen, en dus zulke bars maar heel sporadisch bezoek kan ik er op die momenten wel van genieten…
Helpt natuurlijk wel dat je al een dame kent waar je wat garanties van hebt om het zo te zeggen…
We duimen voor je!Volgende week zal ik er normaal langer aanwezig zijn
Welke dames van de Rio, Eric?Vandaag naar het rozenhofke geweest omdat ik wist dat er iemand uit vakantie was . Niet zolang gebleven als een vrijdag . Ik was er vroeg ( 13.00 ) . Toen zaten er 5 mannen binnen en 4 oudere dames warvan 2 van de rio . Iets later aisha , cloë en zwarte melissa , (victoria al een paar dagen niet aanwezig ) later nog selma binnen gekomen en om 14.30 Annie . Het is er rustig gebleven. aisha was de beste van de klas met 2 kamers, zwarte melissa 1, rio dames ook 1 . Zelf tot 16.45 gebleven en als ik naar buiten ging aan de gokkasten de ronde tafel 4 man ( drinkers ) en aan de toog 3 man + de baas en zijn vrouw . Tot vrijdag
Grote blonde dame lang haar en een kleintje met veel haar opgestoken en een beetje grijs . Zou dat Linda en Amber kunnen zijn , ik ken de dames van de rio niet .Welke dames van de Rio, Eric?
Was het kleintje echt slank? Maanden geleden dat ik Linda nog heb gezien en toen had ze een kort opgeschoren blond kapsel.Grote blonde dame lang haar en een kleintje met veel haar opgestoken en een beetje grijs . Zou dat Linda en Amber kunnen zijn , ik ken de dames van de rio niet .
Kleintje was smal en de keren dat ik die dan al eens gezien heb heeft die steeds iets van jeans kleding aan . Ik kan mis zijn met namen Jef .Was het kleintje echt slank? Maanden geleden dat ik Linda nog heb gezien en toen had ze een kort opgeschoren blond kapsel.
Ik denk dat je de juiste namen hebt meegegeven. Straf dat die dvp in het Rozenhofke zijn aangekomen, want die twee zijn echte Rio-gangers. Het zal dan vandaag wel uitzonderlijk stilletjes in de Rio zijn geweest.Kleintje was smal en de keren dat ik die dan al eens gezien heb heeft die steeds iets van jeans kleding aan . Ik kan mis zijn met namen Jef .
Dan heb je natuurlijk blonde Mellisa van de vaste dames die er ook overdag zijn . De dames die er op een vrijdagavond extra bijkomen ken ik niet , maar daar zullen er ook wel dames tussen zitten met grote borsten ( misschien donkere dames )Heren,
Ik en mijn vriend komen volgende week vrijdag langs Herentals en wij gaan natuurlijk eens stoppen aan het rozenhof . Jaren geleden is het denk zo'n 15j . Wij zijn beiden zot van heel grote borsten daarom mijn vraag aan de wekelijkse bezoekers. Zijn er daar damens aanwezig met een grote voorgevel waar iets mee te doen is.
We zouden daar passeren volgende week vrijdag rond 21 u.
Tips zijn super welkom.
Alvast bedankt
Is die dan makkelijk herkenbaar die blonde Mellisa? En welke leeftijd heeft ze ongeveer?Dan heb je natuurlijk blonde Mellisa van de vaste dames die er ook overdag zijn . De dames die er op een vrijdagavond extra bijkomen ken ik niet , maar daar zullen er ook wel dames tussen zitten met grote borsten ( misschien donkere dames )