Vorige woensdagavond nog eens in de buurt geraakt. Had sociale verplichtingen in Ranst, en was er vroeger buiten dan verwacht (21.45u). Aan de snelweg de oprit richtig Hasselt genomen om kleine 10 minuutjes later (rond 22u) aan Herentals West eraf te gaan.
Ik weet dat dit niet echt een goed uur meer is, maar wilde toch even gaan kijken...
De verlichting bij de Rio was nog aan, maar de deur op slot, men was aan het afsluiten/opkuisen. Dan maar wat verder door naar Rozenhof. Daar stonden zeker 20 a 25 wagens op de parking. Binnen echter was er amper 5 man te zien. Ik vermoed dus dat de kamers druk bezet waren.
Van (overgebleven) dames was het ook pover. Die Mia zat zicht te vervelen en kwam al snel polsen. Helaas, maar die dame is echt mijn type niet en moest ze teleurstellen. Ze leek ook echt teleurgesteld, je zou bijna uit medelijden ermee naar boven gaan. Verder stond er aan de toog een dame te praten met de man achter de toog (de baas?). Als ik het goed heb ging het over iemand die vroeger op de avond 1 of meer wagens had geraakt op de parking..
Die dame zag er best goed uit voor zover ik ze zag, krullend haar tot net over de schouders, zwarte lederen broek en redelijke boezem. Ze sprak gewoon of zeer goed Vlaams. Of ze 'beschikbaar' was weet ik niet, ze toonde in ieder geval geen interesse of 'beschikbaarheid'.
Er waren ook nog 3 jongere dames.. Ik vermoed Roemeens of zoiets.. Ieder geval Oost Europees en zo van die 'wij zijn zusjes' types die in groep wat druk stonden doen. Ook mijn smaak niet, en ze waren ook bezig met te vertrekken met hun vriend/pooier/chauffeur/whatever...
Ben er nog een half uurtje/2 koffies blijven hangen maar er was niets te beleven. Heb er ook niemand naar beneden zien komen. Ben dan maar verrtokken. Andere keer beter zeker
In het terugrijden zag ik wel redelijk veel auto's bij die 2Love, en er zat precies ook wel wat volk binnen in die Hazedinges keet.
Is dat daar de moeite van dames? Ben er niet binnen gegaan omdat ik geen idee heb wat daar te verwachten.
Nu nog vraagje voor de Rio/Rozenhof kenners : welke dame(s) zijn er eigenlijk de geilste/hevigste die je daar kan treffen? Blonde Melissa ken ik al, maar welke zijn eventueel nog aanraders om eens goed uit de bol mee te kunnen gaan? Ik kan ze natuurlijk allemaal zelf eens proberen maar wat tips zijn welkom