De " pintjesbar" dus. Zit even op terras Rio , dames klagen over gebrek aan clientele
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, van mij hoeft dat scherm niet zo.komt niet af met scherm aan straatzijde he. Das jef zijn ding
die niet née maar hij wel preciesBlonde Melissa is er nog tot 14 juli, iedere avond.
Dan zal zij met de auto naar Spanje gaan. Zullen die Spanjolen zich niet beklagen.
naar mijn weten is dat gewoon bruin café was vroeger supporters cafeGoogle Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.nl
Dit cafe is ook van de eigenaar van 2 Love. Zou daar ook wat mogelijk zijn?
En ook vandaag op 11 juli, rond 16.30u bijzonder rustig!De " pintjesbar" dus. Zit even op terras Rio , dames klagen over gebrek aan clientele
Net wél een scherm, begot ! Zeker aan de RIO !!komt niet af met scherm aan straatzijde he. Das jef zijn ding
Daar ben ik het niet mee eens! Er zijn nog enkele Vlaamse dames die zeer fijne diensten leveren!!Dat is niet moeilijk, voor de rest loopt er niets fatsoenlijk tussen
Dat wil dan zeggen dat de meeste mannen erop en erover gaan…laatste keer dat ik er was , hoorde ik naast de bar een GILf ( 40 jaar terug was ze zeker een lekker ding) zich beklagen tegen de bardame dat ze al 2 weken geen sex had gehad
Dat die vlaamse dames fijne diensten afleveren zou best kunnen dat weet ik niet . Maar ze zijn allemaal 45 plus en veel meer ook . Maar ze zijn niet mijn cup of teaDaar ben ik het niet mee eens! Er zijn nog enkele Vlaamse dames die zeer fijne diensten leveren!!
Nog niet jouw cup of tea, maar dat evolueert naargelang de leeftijd...Dat die vlaamse dames fijne diensten afleveren zou best kunnen dat weet ik niet . Maar ze zijn allemaal 45 plus en veel meer ook . Maar ze zijn niet mijn cup of tea
De mijne ook niet, maar zie ze toch geregeld met klanten in de bar zitten en naar boven gaan. Ieder z'n smaak zo.Dat die vlaamse dames fijne diensten afleveren zou best kunnen dat weet ik niet . Maar ze zijn allemaal 45 plus en veel meer ook . Maar ze zijn niet mijn cup of tea
Ja. Vragen vaak wat minder dan de wat jongere buitenlandse dames. Prima verder. Ieder z'n ding. En dat de prijzen in 't Rozenhofke niet bij allemaal hetzelfde zijn, stoort me ook niet.De Vlaamse schonen hebben een gereduceerd tarief dacht ik. Het clientele is ook niet allemaal meer zo piep.
Euh, daar heb ik nog niets van opgemerkt?De Vlaamse schonen hebben een gereduceerd tarief dacht ik. Het clientele is ook niet allemaal meer zo piep.
Heel kalm in het Rozenhofke. Ook maar weinig dames (milfs) aanwezig dan?Net terug van het rozenhofke. Eerst voorbij de rio . Zeker 15 man op het terras. In het rozenhofke heel , heel , heel kalm . Ik was er om 15.30 tot 18.20. Afscheid gaan nemen van een dame die morgen naar het thuisland vertrekt en dat toch voor een aantal weken . Ze heeft me een kuisheidsgordel aangedaan en de sleutel heeft ze zelf bewaard. Dat gaan blauw ballen worden
En wat is dan de gemiddelde prijs van de Vlaamse vijftigers?Gemiddelde Vlaamse van 50 vraagt over het algemeen wel minder dan 'n Bulgaarse of Roemeense van eind twintig.
En wat is dan de gemiddelde prijs van de Vlaamse vijftigers?
Die waren in de meerderheid ik denk een stuk of 5á6 .Heel kalm in het Rozenhofke. Ook maar weinig dames (milfs) aanwezig dan?
ze weten ook bij wie ze hoofdprijs kunnen vragenEuh, daar heb ik nog niets van opgemerkt?
Hum, dan heb ik precies toch goed onderhandeld .Volgens mij vragen die eerder 100 dan 125 of 150. Sommigen vast nog wel minder. Olga, geen Vlaamse, maar wel op leeftijd, vroeg in de Rio zelfs maar 50.