Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhttps://www.redlights.be/virtuele-seks/goddess-laura-online.html dit vertouw ik meer dan tokens. Akoord als je geript wordt ben je 15 a 30€ kwijt. Dat is nu ook niet het einde van de wereld.Bij de token "shit" kun je deze meestal weer terug krijgen wanneer er niet geleverd wordt door het model.
Bij Stripchat kun je gewoon betalen met PayPal en via iDealEen sekswerker die PayPal gebruikt vertrouw ik dan weer niet. Voor zover ik weet heeft PayPal een zero tolerance tov sekswerk en de adult sector. Dit is omdat deze sector in het financiële betalingsverkeer onder een vergrootglas ligt. Mede daardoor zijn die sites gemiddeld genomen juist te vertrouwen, omdat ze geen risico's willen lopen om hun betalingsverwerker te verliezen.
Dat betaal je waarschijnlijk aan een verwerkingsbedrijf zoals "Epoch" (kun je op je afschrift zien) en zij verwerken het met Stripchat.Bij Stripchat kun je gewoon betalen met PayPal en via iDeal
Je bent wel enorm op de hoogte over het cammen. Cam je zelf ook veel?Dat betaal je waarschijnlijk aan een verwerkingsbedrijf zoals "Epoch" (kun je op je afschrift zien) en zij verwerken het met Stripchat.
Dat was meer in het verleden. Om meerdere redenen ben ik nog steeds behoorlijk met het cammen bezig.Je bent wel enorm op de hoogte over het cammen. Cam je zelf ook veel?