Sinds die schijtlockdown ben ik een beetje verslaafd aan sexcammen geworden. Is dit herkenbaar? Ik vind het zo leuk om controle te hebben dat ik er meer geld aan uitgeef dan vroeger aan wandelen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn misschien iemand tips betreffende beste cams? Ik ken niet anders dan cam4Sinds die schijtlockdown ben ik een beetje verslaafd aan sexcammen geworden. Is dit herkenbaar? Ik vind het zo leuk om controle te hebben dat ik er meer geld aan uitgeef dan vroeger aan wandelen.
Irritante pop ups, hierdoor weinig zin.Livejasmin misschien?
Ik denk dat tegenwoordig de meesten NL dames op xhamsterlive.com / stripchat.com zitten (zelfde site) en op die site kan je ook invoeren hoeveel tokens je per min wil betalen. dat begint vanaf 8 tks maar dat zijn zelden nl meiden die vragen vaak meer . Er zitten natuurlijk ook veel NL meiden op betaal sites waar je vooraf al moet betalen om alleen al met ze te chattten zoals islive.Dank voor alle suggesties, zit ik ver naast als cam4 de mooiste en functioneelste site heeft, maar dat de andere cams wat harder zijn?
Enig idee waar de meeste Nederlandse meiden zitten? Vind het sowieso leuker om Nederlands te praten. Helaas val ik meestal voor de Franse dames
Je kunt op regio selecteren (Europa) en je kunt zoeken op #. Je hebt bijvoorbeeld #dutch om Nederlandse modellen te zoeken, maar het model moet wel eerst die zoekterm aan het profiel hebben toegevoegd.https://chaturbate.com is ook een mooie site,maar daar kan je volgens mij niet op Nationaliteit zoeken, of ik doe iets fout.
Klopt, en ik heb ook het idee dat ze daar meer landen en provincies blokkeren. siswet doet dat ook regelmatig als ze een gast heeftDe meeste sites geven modellen de mogelijkheid om geoblocks toe te passen. Veel dames worden om privacy overwegingen liever niet gevonden in het gebied waaruit ze streamen. Wil je meer Nederlandse dames vinden op iedere willekeurige site dan zou je via een vpn kunnen proberen. Maar grote kans dat die modellen dus liever geen Nederlanders als bezoekers hebben.
Je kunt op regio selecteren (Europa) en je kunt zoeken op #. Je hebt bijvoorbeeld #dutch om Nederlandse modellen te zoeken, maar het model moet wel eerst die zoekterm aan het profiel hebben toegevoegd.
inderdaad.De lush is wel echt, maar op de webcam sites wordt er wel enorm veel mee gefaked.
Voor mij hetzelfde verhaal, alleen voornamelijk een andere site.In het verleden gaf ik redelijk wat geld uit aan die camsites (voornamelijk livejasmin). Uiteindelijk ook een vrouw via die site in het echt leren kennen zoals ik al eens verteld heb hier.
Het topicnaam spreekt al voor zich. Is webcammen nog een dingen? Kijken jullie wel eens naar camgirls en via welke sites? Hoeveel besteedt je max aan deze hobby, en bevalt dit net zo goed als wandelen? Ik wil me verdiepen in de cam wereld maar geen idee waar te beginnen
In beginsel is chaturbate natuurlijk niet gratis, iemand betaalt wel wat aan de modellen anders zou er weinig te zien zijn. Het is inderdaad wel een site waar je als freeloader veel kunt zien.Niet betaald, wel gratis namelijk: https://chaturbate.com
Op welke manier wil je je er in verdiepen? Zelf cammen? Camsites bezoeken? Er zijn dus verschillende types sites en iedere site spreekt verschillende type bezoekers en modellen aan. De webcam wereld is groot en divers.Ik wil me verdiepen in de cam wereld maar geen idee waar te beginnen