Zorro
Stamgast
Lopen jullie ook vaker bij de slager binnen om daar te vertellen dat jullie geen vlees lusten? Wat heeft het nu voor zin om in dit topic te komen melden dat het niet je ding is? Dan laat je het toch lekker links liggen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIedereen is hier vrij om te reageren en als dat buiten de spelregels valt zullen de moderatoren daarop reageren, dus een onnodig bericht van jou.Lopen jullie ook vaker bij de slager binnen om daar te vertellen dat jullie geen vlees lusten? Wat heeft het nu voor zin om in dit topic te komen melden dat het niet je ding is? Dan laat je het toch lekker links liggen?
En dan is jouw bericht dus ook onnodig, volgens je eigen redenering? Ik poog niemand de mond te snoeren in mijn bericht, spreek nergens een "gij zult niet.." of iets dergelijks uit. Ik verwonder me enkel over de zinloosheid ervan. En vraag naar wat de zin is.Iedereen is hier vrij om te reageren en als dat buiten de spelregels valt zullen de moderatoren daarop reageren, dus een onnodig bericht van jou.
Rare vraag. Ik denk dat bericht 53 en 56 voldoende weergeven wat er is gebeurd. Kom volgende keer gewoon erbij als je nieuwsgierig bent.Zijn er nog mensen, deelnemers dus, mannen vrouwen, zonder het begrip w of dvp in de mond te nemen, die hun ervaring willen delen van dit evenement. Wat goed was of minder goed of wat er misschien ontbrak of waren er bepaalde verwachtingen die niet gesteld waren maar toch verwacht werden. Of ideeen, tips...
Mag kort zijn, wat je kwijt wil...