WDVP bijeenkomst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Naymenu

Vaste klant
157
15/04/23
203
12
Ik heb met enkele leden en voormalige leden contact gehad en we zouden een WDVP bijeenkomst willen organiseren. In de randstad op een nader te bepalen plaats, eind mei. Ik zie dat er op dit forum ook een agenda staat, die nu nog leeg is. Mag ik als lid die bijeenkomst in de agenda zetten? Leden die belangstelling hebben voor de bijeenkomst kunnen mij een PM sturen. De datum is waarschijnlijk 30 of 31 mei. Zowel wandelaars als DVP's zijn welkom. De bedoeling is om samen een terrasje te pakken, uit eten en uit wandelen te gaan. Voornaamste reden van deze bijeenkomst is om in ontspannen sfeer ervaringen uit te wisselen tussen wandelaars onderling maar ook tussen wandelaars en DVP's, vandaar dat ook DVP's van harte uitgenodigd worden om deel te nemen. Graag reacties in PM.

Woensdag 31 mei organiseren wij een WDVP bijeenkomst in de randstad. Begint ongeveer 16 uur op een terrasje met aansluitend diner ergens op een nader te bepalen locatie die uit veiligheid alleen aan de deelnemers bekend wordt gemaakt. Belangstellenden kunnen mij een prive bericht sturen voor verdere informatie. De bedoeling is om ervaring uit te wisselen. DVP's zijn ook nadrukkelijk uitgenodigd om mee te doen.

Omdat ik nogal achterdochtig ben... Wie is @Naymenu ? Is dat een oude gekende van Hookers? Een oudgediende die onlangs van userid veranderd is?
Want iemand die nog geen 2 weken lid is en al bijeenkomsten organiseert...
Anders zou ik 31 mei wel graag komen. In de voormiddag door de files rijden, in de namiddag het Haagse schoon eens proberen, 's avonds de collega's eens ontmoeten en dan 's nachts weer zuidwaards. Hoe zit het rond Den Haag met laadpalen voor e-autos?

Omdat ik nogal achterdochtig ben... Wie is @Naymenu ? Is dat een oude gekende van Hookers? Een oudgediende die onlangs van userid veranderd is?
Anders zou ik 31 mei wel graag komen. In de voormiddag door de files rijden, in de namiddag het Haagse schoon eens proberen, 's avonds de collega's eens ontmoeten en dan 's nachts weer zuidwaards. Hoe zit het rond Den Haag met laadpalen voor e-autos?
Zijn zat oplaadpalen in de binnenstad/parkeergarages

ik was vanaf 2005 onder dezelfde userid lid van hookers en heb in 2018 samen met Lalande (hookers moderator) een WDVP bijeenkomst in Antwerpen georganiseerd. Wat een WDVP bijeenkomst inhoudt wordt in het eerste bericht van 19 april uitgelegd.

Kijk, het hoeft niet zo te gaan he? Maar mijn ervaring was zo met eerdere bijeenkomsten.

Tevens is het ook niet echt leuk voor Cor, want die is geen dvp, geen wandelaar en zit niet op dit forum. Dus het zegt hem niets. Denk ook als ik het hem zou voorstellen om te gaan, dat hij het enkel voor mij zou doen. Want, net als ik, kent hij niemand die op de bijeenkomst is en hij is niet zo bijdehand om zomaar een praatje te maken met een onbekende man of vrouw.

Dus bescherm ik ons beide om gewoon niet te gaan 🙂

Nee, zeker niet pijnlijk. Maar als iedereen je zowat negeert, omdat ik ben wie ik ben, is mijn zin om dit nogmaals mee te maken eigenlijk 0,0.
Ik ga naar zoiets toe voor mijn gezelligheid, niet om te zien hoe andere meiden zowat onder gekwijld worden door kerels die niet weg te meppen zijn bij hun.

Dus bedank ik!

Dus mocht een andere kerel jou daten tijdens en na de samenkomst zou je wel komen? Een beetje lastig ja voor je omdat anderen meer succes hebben, is menselijk en niet leuk dat je daar dan als vrouw moet toekijken. Ik ben ook nog nooit geweest naar zo'n avond maar vroeg me af, stel dat je een dame leuk vind, wat gebeurt er dan? Hoe worden de dames daar begroet?

Het lijkt me best geil om na zo'n avond met één van de dames die mee hebben gefeest naar een hotel te trekken. Maar de aantrekkingskracht moet er in real life zijn en de dame moet nog willen nog vrij zijn ook, op dat feestje zijn natuurlijk zat kerels die een dame lusten. Maar ik fantaseer er wel over.

Edit: Maar ik denk dat het een droom blijft en dat mag ook en is soms nog het beste. Gewoon een beleefde avond zoals Joke zegt, elkaar begroeten met een hand of een kus. Ooit wel iets gaan drinken met VlaamseRebecca aan de Scheldekaaien, had ik toen na het restaurant echt nog meer gewild ter betaling, was dat toen mogelijk geweest, maar ik was daar toen nog niet klaar voor. Is zoveel jaren geleden.

Voor mannen die te geil staan, zal er daarom een avondje stappen in de Red Light van Den Haag staan gepland. Lijkt me slimme planning. Zo kunnen diegenen die willen toch nog wat affectie hebben.

Laatst bewerkt:
Zover ik weet van de oude bijeenkomsten was het gewoon een avondje uit met mannelijke gelijkgestemden en een paar meiden. Je begroet elkaar zoals je wilt, handje geven of een paar zoenen op de wang. Wat men na zo'n avond deed heb ik geen idee van, want bleef nooit tot het einde.

En nee.. ik ga niet naar Den Haag komen voor een date om daarna of ervoor vrolijk te dineren met anderen.

@Doll_fucker69

Ah so, dat is niet leuk. Heb er ook helemaal geen voorstelling bij om eerlijk te zijn. Dacht dat het eerder wat gezellig belangeloos keuvelen was over een drankje. Maar als de hijgerige taferelen die hier soms voorbij komen daar ook gebezigd worden dan zou ik heel snel in de trein naar huis stappen.
Het is inderdaad belangeloos keuvelen over een drankje en ervaringen uitwisselen. Hijgerige taferelen heb ik nooit over gehoord en ook niet zelf meegemaakt. De bedoeling is om elkaar in een andere setting dan anders te ontmoeten.

Ik ben vier keer geweest in al die jaren. Maar ik ga niet meer omdat je op je vingers kunt uitrekenen waar het op uit draait. De populaire DVP dames van naam die dan ook gevraagd worden krijgen alle aandacht van de heren, en de minder bekende DVP dames worden totaal onder gesneeuwd en geen blik waardig gegund. De meeste kerels zaten op zo bijeenkomst en kwijlen de hele boel onder, en but not least staan ze als een bronstig hert tegen de dames aan te rijen. Krijg je ook de mannen die de hapjes en drankjes voor een DVP willen betalen, met het idee dat er dan weer wat tegenover staat. Nummers, email uitwisselen of ter plekke willen.

Zo was er ook een wandelaar die had een DVP meegenomen naar een bijeenkomst in Villa Weizigt, en zij was meegereden met hem in zijn auto. Die vent kon een date doen met een hele bekende DVP en was achteraf met die dame hem gesmeerd naar een hotel. De dame met wie de was gekomen achterlatend. Dame mocht het zelf uitzoeken. Sta je daar als vrouw alleen om 0:00 uur, rijdt geen bus, donker buiten, waaide en het regende. Dame kwam uit Lent (vlakbij Nijmegen) heb haar thuisgebracht, vanuit Dordrecht goede 100 km.

Neen ik doe alleen nog uitnodiging zo af en toe met groepje mensen uit de branche waaronder clubeigenaren in Kurhaus. En met de belangenverenigingen waar (ex) DVP deel van uitmaken vorkje prikken in het Okura. En in België, Antwerpen met selectief bekenden uit de branche hapje eten in het centrum.

Jemig, wat een zak hooi ben je als je iemand gewoon laat barsten, omdat je je lul achterna gaat met een ander. En wat verschrikkelijk lief v jou dat jij dat vrouwtje naar huis hebt gebracht, zal vast geen leuk gesprek geweest zijn in de auto over die zak hooi.

Maar je beschrijft precies wat ik bedoel, dus het is a no for me.

Voor degene die wel gaan, wens ik alvast veel plezier 🙂

Ik zou een jaar geleden hebben meegedaan maar ik heb het nu wel gezien. Zitten veel achterbakse mensen tussen en ja ook enkele dvp's. De goeie dvp's zitten hier ook al niet meer. De zogenaamde alpha mannetjes kunnen mij ook gestolen worden. Drankje of diner na een date met een dvp, is mij het best bevallen. Succes met de organisatie

Wie zegt dat er dvp's ook echt komen? Voor hoe het er nu uitziet is het gewoon een hapje en drankje onder wanderbroeders en als er een dvp bij is waarom zoude we dan allemaal gaan geilen op der terwijl er 2 straten in de buurt zijn waar je ook je vuiltje kwijt kan? Zie het probleem niet waarom er gelijk zo negatief gedaan word.

Volgens mij lijkt mij vrij duidelijk wat de bedoeling is. Het gaat om een gezellig samen zijn. Kunnen we eens samen hebben over een hobby die we niet overal kunnen delen. Iemand oppikken is niet het doel op zich.
Precies dat en als mensen om dvps heen willen hangen succes maar dan kunne de normale wandelaars lekker bij kletsen en het over de hobby hebben.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan