el niño mimado!
Meubelstuk
Of: 'laat me je even van alle kanten bewonderen schat'. Gevolgd door: 'Ik ga nog heel even nadenken'. . Lastig hoor
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoor 50 euro ram ik wel een honkbalknuppel in je kontjeje vraagt toch gewoon wat je wil?
De vraag of ik eerst mocht kontlikken stelde ik al 100'en keren.
Lang beffen?
Of ze een volle blaas heeft want ik heb dorst....
Of ze very dirty en Kinky doen? (ik bespaar de details)
Of ze goed kunnen spuwen?
Nu ik snap het wel, mijn eerste 20 hoertjes benaderde ik ook schoorvoetend.
En, toen mijn kont nog niet veel gewoon was, vroeg ik ook wel eens met rode kaken of ze hun high heel in mijn kont wilden steken.
Maar nu vraag ik gewoon wat ik wil. Lekker duidelijk.
Al heb ik Ira en Kiana de eerste keren toch via sms gestuurd voor ik aan het raam kwam. Maar dat lijkt me normaal met hun uitsraling
Kom zaterdag dan maar af als ik bij Jeanette (ofzo) ben, en breng die 50 euro maar mee, dan zet ik me doggy klaarVoor 50 euro ram ik wel een honkbalknuppel in je kontje
Ik vind dat niet beledigend. Laten we eerlijk zijn, je komt daar niet voor haar persoonlijkheid. Je kiest 1 op basis van uiterlijk en waar je zin in hebt, en het achterwerk is daar toch een groot gedeelte van.De vraag is: stel dat ze haar billen laat zien en je knapt er, om wat voor reden dan ook, op af. Ga je dan zeggen: "nee sorry, ik vind je kont niet mooi"? Ik zou dat nooit kunnen; dat zou ik beledigend vinden voor de meid in kwestie. Dus hoe red je je daar uit?
Natuurlijk, maar elke meid met een beetje hersenen begrijpt dan dat de afwijzing een gevolg is van het laten zien van haar kont. Ik zou me dan slecht voelen omdat ik haar daarmee misschien zich slecht laat voelen over haar lichaam. Maar da's persoonlijk, hoor.Je hoeft toch niet expliciet te zeggen dat je afknapt op haar kont? Laat dat in het midden. Een "Sorry, ik kijk even verder" zou toch ook al genoeg moeten zijn.
ik zie het verband niet zo snel met RotterdamLang niet alle panden hebben kleine raampjes, maar je loopt inderdaad de kans dat er al iemand uit de stad van de beste voetbalploeg zijn hoofd tussen zo'n klein raampje heeft geduwd.
Het klinkt raar, maar ik vraag meestal niets.
Heb een hekel aan de how much vragen.
In Amsterdam is dat soms dom, maar gezien mijn basic wensen pakket en tijdsduur (20 min bij de ramen, andere sectoren langer) kan het eigenlijk nooit minder dan 50 en nooit meer dan 100 zijn.
Wel je officiële pasje laten zien danIk ben van Girls Review. Mag ik u grondig doornemen voor een review.