Wat vinden mannen nou echt belangrijk?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
  1. Spontane indruk. Niet ongeïnteresseerd of chagrijnig en uit de hoogte.
  2. Tongzoenen
  3. PZC
Tijdens mijn carrière als dvp werd er veel geklaagd dat ik "te stil" ben, dus blijkbaar een vereiste dat je gesprek kan voeren met klanten enz, helaas ben ik erg schuw door mijn sociale angst en negatieve ervaringen, bij sommigen (waar ik dus geen klik mee heb) maar met andere vaste klanten had ik dan weer wel een klik en kon er moeiteloos gesprek mee voeren etc
Het is maar hoe ze omgaan met mij, want vaak stellen niet eens vragen of iets en beginnen al van "je bent zo stil" heb zo niet de sociale skills om zelf een gesprek te beginnen..

Laatst bewerkt:
Los van de realiteit,
Wanneer ik dan toch betaal zou ik het fijn vinden om een all-in prijs te krijgen.

Dan bedoel ik wel dat alles kan: kom ik niet klaar, ok, spuit ik 4 keer m'n zaadjes in het ronde ook ok. Geen taboes omtrent standaard seksuele activiteiten. (Neuken, handwork, oraal, anaal, tongzoenen)
Iets wat ze niet wil dan expliciet stellen dat dat niet kan, maar dan natuurlijk niet de hele reeks mogelijke handelingen op dat lijstje zetten). Ook wat inzicht: beetje aanvoelen wat de klant graag wil en eventueel het nodige initiatief aan de dag leggen om de leiding te nemen of net niet.
En de indruk op zijn minst wekken het zelf ook lekker te vinden.

Kortom: ik wil haar betalen om 1 of meerdere uurtjes intiem te zijn alsof we een stel zijn.

Tijdens mijn carrière als dvp werd er veel geklaagd dat ik "te stil" ben, dus blijkbaar een vereiste dat je gesprek kan voeren met klanten enz, helaas ben ik erg schuw door mijn sociale angst en negatieve ervaringen, bij sommigen (waar ik dus geen klik mee heb) maar met andere vaste klanten had ik dan weer wel een klik en kon er moeiteloos gesprek mee voeren etc
Het is maar hoe ze omgaan met mij, want vaak stellen niet eens vragen of iets en beginnen al van "je bent zo stil" heb zo niet de sociale skills om zelf een gesprek te beginnen..
Gewoon je zelf zijn en niet denken dat je niet sociaal bent , dat zijn mannen die zelf niks te zeggen hebben die zo beginnen van wat ben je stil die willen dat jij wat te zeggen hebt om dat ze zelf niks mee maken , en overrompelen jou daar mee , trek je daar niks van aan ,je kunt hier toch ook goed praten en vertellen over je zelf , je moet meer in je zelf geloven want ik denk dat je best een stoere dame bent (en lief ) doe gewoon wat je zelf denkt wat goed is ,want er is niks mis met jou je moet meer aan je zelf denken ,en al die anderen die jou een andere mening willen opdringen (verkeerde mannen ) laat ze lekker de ………… krijgen

Ik vind het belangrijk dat de dame bij wie ik ben mij als mens behandeld. (I.t.t. een te klaren klus.)
Dus beetje interesse, vriendelijk, toeschietelijk, ... En het is belangrijk dat je er zelf ook een beetje zin in hebt. Niet dat je me van geilheid hoeft te bespringen, maar wel dat je het werk dat je doet een beetje leuk vindt, dat je er voldoening in schept om je werk goed te doen.
Mijn laatste DVP zei na mijn orgasme: "Kom, je tijd is nog niet om, ga lekker liggen dan masseer ik je nog even." Dan ben ik al gelukkig.

Terug
Bovenaan Onderaan