Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenja in clubs, of bij dvp's die meer mannen daten per dag. Ik ga het liefst bij iemand die occasioneel date.Dat doet mij denken aan die ene keer dat ik met een vriend een FKK club bezocht, hij is ook altijd gek op tongzoenen.... helaas voor hem had ik diezelfde dame net ervoor een volle lading in het mondje gedoneerd, en hij maar vertellen dat ze zo lekker kon tongzoenen... Tja mij niet gezien...in de lading van je voorganger zitten te roeren
Denk je dat dvp 's hun mond niet spoelen nadat er een kwakje in gedeponeerd is?Dat doet mij denken aan die ene keer dat ik met een vriend een FKK club bezocht, hij is ook altijd gek op tongzoenen.... helaas voor hem had ik diezelfde dame net ervoor een volle lading in het mondje gedoneerd, en hij maar vertellen dat ze zo lekker kon tongzoenen... Tja mij niet gezien...in de lading van je voorganger zitten te roeren
Hahaha ja en alle dames wassen hun muts ook na gebruik vandaar die geurDenk je dat dvp 's hun mond niet spoelen nadat er een kwakje in gedeponeerd is?
Ok denk dat jij budgetgewijs naar de verkeerde dames gaatHahaha ja en alle dames wassen hun muts ook na gebruik vandaar die geur
Dat denk ik ook de dame waar ik ga doet dat tenminste na elke klantOk denk dat jij budgetgewijs naar de verkeerde dames gaat
Heeft niks met budget te maken maar een feit ook zgn High class kun je in het mondje doneren when the price is right en meerrrOk denk dat jij budgetgewijs naar de verkeerde dames gaat
Heeft niks met budget te maken maar een feit ook zgn High class kun je in het mondje doneren when the price is right en meerrrOk denk dat jij budgetgewijs naar de verkeerde dames gaat
Meiden daten die max 1 klant per dag zien dan....Heeft niks met budget te maken maar een feit ook zgn High class kun je in het mondje doneren when the price is right en meerrr
Op privéadressen en in bordelen waar de dames extra diensten aan bieden die onveilig zijn, dan kun je met tongzoenen herpes, hepatitis B of syfilis oplopen.
Stel dat een dvp een klant pijpt die herpes aan de penis heeft en ze gaat daarna met jou tongzoenen, dan loop je risico op een SOA.
Herpes: 10 x de waarheid over deze veelvoorkomende soa.
Zo weet je hoe het écht zit met de soa herpes.www.soaaids.nl
Hahaha schei uit man... Cash is king.punt.Meiden daten die max 1 klant per dag zien dan....
Voor 95 procent van de dvp's mss. Er zijn er echt die occasionneel daten.Hahaha schei uit man... Cash is king.punt.
Zo denken ook veel mensen over corona. Er zijn corona-ontkenners dood gegaan.Voor de goede orde, 50 á 70 % is drager van dit virus, uit zich o.a. bij verminderde weerstand etc.
Dus niet zoenen, beffen, pijpen oid als je koortsblaasjes hebt, dán is de kans van overdracht het grootst.
Iig niet iets, vind ik, om grote ophef over te maken.
En gelukkig kan eenieder dat voor zichzelf bepalen.Zo denken ook veel mensen over corona. Er zijn corona-ontkenners dood gegaan.
Kortom ik zou toch geen SOA willen oplopen en dat doe je door heel simpel met veilige seks!
En dat doe je door je te laten pijpen met een condoom en niet te gaan tongzoenen in het bordeel.
En gelukkig kan eenieder dat voor zichzelf bepalen.
Doe mij dan maar iets minder veilige seks, is vééél lekkerder.
En uiteraard gaan ontkenners dood, maar wellicht nieuw.........., dat doen we allemaal
En dat is het asociale ervan.
SOA's door onveilige seks treft dan veel mensen die op hun beurt weer veel anderen aansteken, zoals moeders thuis die plots een herpesvirus heeft opgelopen.
Ik vind het dan onbegrijpelijk in de sekshuizen als dames "extra diensten" aanbieden. En tongzoenen is onveilig. Daar moet je niet op ingaan.
En de politie moet veel meer controleren en de vergunning onmiddellijk intrekken als er sprake is van onveilige seks.
Niet tongzoenen niet beffen en hoogstwaarschijnlijk zeker niet rimmen, wat een saaie bedoening moet dat zijnEn dat is het asociale ervan.
SOA's door onveilige seks treft dan veel mensen die op hun beurt weer veel anderen aansteken, zoals moeders thuis die plots een herpesvirus heeft opgelopen.
Ik vind het dan onbegrijpelijk in de sekshuizen als dames "extra diensten" aanbieden. En tongzoenen is onveilig. Daar moet je niet op ingaan.
En de politie moet veel meer controleren en de vergunning onmiddellijk intrekken als er sprake is van onveilige seks.
is daar een wet voor dan? In Duitsland is dat zo maar in Nederland niet naar mijn weten. Ik denk dat de politie zich al genoeg bemoeit met alles.En dat is het asociale ervan.
je kan beter sex hebben met een slakrop, dat is geheid safe.En dat is het asociale ervan.
Maar dan enkel met een bio-sla!je kan beter sex hebben met een slakrop, dat is geheid safe.
Zelf daar is een risico, stel je eens voor dat daar pesticiden op zijn gespoten. Beste is gewoon niets meer doen en jezelf opsluiten thuis. Daar hebben we al 2 jaar mee kunnen oefenenMaar dan enkel met een bio-sla!
Autorijden is ook niet veilig. Ik neem aan dat je dat ook niet doet?Hoop reacties, maar ik denk dat het wel bij iedereen blijft hangen, nl.: tongzoenen bij een dvp is niet veilig!
Zie de link: https://www.soaaids.nl/nl/alle-soas/herpes-genitalis/10-x-waarheid-over-soa-herpes
Nee, maar toch redelijk veel. Een deel geeft het aan in de advertentie. Je hebt er ook die het niet aangeven, maar het wel doen (om degene met wie ze niet willen tongzoenen makkelijk tongzoenen te weigeren).Niet elke dvp doet toch tongzoenen,?