Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGelukkig ook genoeg klanten die er niet om malen en tongzoenen geen must vindenAls dame die in 5 jaar nooit aan tongzoenen heeft gedaan;
Ik word toch op een "werkdag" zn 8x in mn bek gespoten.
Niet echt een lekker idee lijkt me
Buiten het feit dat ik het gewoon smerig vind om mn tong overal in te steken en het heb afgesproken met mn vriend.
Mag ik een vraag stellen. Zonder respectloos over te komen. Dat je een afspraak hebt om niet te tongen die kan ik begrijpen. Maar ik lees er soms 8 keer in je mond gespoten word. Eerlijk als klant heb ik daar nooit over na gedacht en nu je het zo zegt ja dan bedenk ik me toch of ik wel wil tongen met een dvp. Wat ik niet snap is, wat is viezer. 8 keer zaad in je mond of tongen ? Is echt een vraag uit pure nieuwsgierigheid.Als dame die in 5 jaar nooit aan tongzoenen heeft gedaan;
Ik word toch op een "werkdag" zn 8x in mn bek gespoten.
Niet echt een lekker idee lijkt me
Buiten het feit dat ik het gewoon smerig vind om mn tong overal in te steken en het heb afgesproken met mn vriend.
Je zaad is naar mijn idee toch echt schoner dan je mond, tong en tandenMag ik een vraag stellen. Zonder respectloos over te komen. Dat je een afspraak hebt om niet te tongen die kan ik begrijpen. Maar ik lees er soms 8 keer in je mond gespoten word. Eerlijk als klant heb ik daar nooit over na gedacht en nu je het zo zegt ja dan bedenk ik me toch of ik wel wil tongen met een dvp. Wat ik niet snap is, wat is viezer. 8 keer zaad in je mond of tongen ? Is echt een vraag uit pure nieuwsgierigheid.
Gelukkig wel en ik heb het ook duidelijk aangegeven.Gelukkig ook genoeg klanten die er niet om malen en tongzoenen geen must vinden
Voel je je soms vies achter dates?Je zaad is naar mijn idee toch echt schoner dan je mond, tong en tanden
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik zeker 3 dagen voor ik vertrek naar mn vriend al stop met werken zodat er echt niks achterblijft oid (voel ik mezelf minder vies)
Jammer dat je jezelf vies voelt/vind omwille van je werk.Daarbij moet ik wel zeggen dat ik zeker 3 dagen voor ik vertrek naar mn vriend al stop met werken zodat er echt niks achterblijft oid (voel ik mezelf minder vies)
Voel je je soms vies achter dates?
Jammer dat je jezelf vies voelt/vind omwille van je werk.
Mentaal vind ik dat vies. Lichamelijk niet.ik heb een bad en douche en zeep thuis, doet wonderen
Dan verwijs ik na mijn reactie, noemde toch dat ik dit respecteerKijk even naar de reacties wanneer een dame zegt niet te willen zoenen of grenzen heeft ivm een partner.
Spreekt voorzich lijkt me wat het probleem is
Ik respecteer dat je niet tongzoent, ivm je partner.
Maar ik zie het verschil niet of ik nu aan je tepels zuig, je borsten of billen kus, of je bef. Dit zijn toch ook dingen die je partner doet. Ik ga ervan uit dat deze plekken tussendoor gewassen worden, ik wil ook niet het kwijl van de klant voor mij.
Toch grappig dat je je dan geroepen voelt te antwoorden haha. Er zijn meerdere reacties namelijkDan verwijs ik na mijn reactie, noemde toch dat ik dit respecteer
Ik ga heel eerlijk zijn vroeger had ik een veel slechter beeld over dvp´s. De cliché dingen van ieuw die hebben met zo veel mannen sex dat is toch niet proper.Ik vind het geen lekker idee om net seks gehad te hebben met een stel vreemde kerels en dan paar uur later ineens op mn vriend te duiken.
Ik vind dat geen lekker idee nee
Daarbuiten voel ik me totaal niet vies ofzo, ging me puur om deze situatie.
(Ik zou het andersom ook vies vinden als mijn vent een paar uur voor mij een ander geneukt heeft)