Ja maar jij bent weer niet van het neuken beste
@H._ dan snap ik dat jij en ik andere behoeften hebben.
Wat niet weg neemt dat we het verder over veel eens kunnen zijn.
Een goed voorbeeld is ons aller Belle die hier tot een paar maanden geleden toch veelvuldig te vinden was.
Dat vond ik zelfs zo'n toffe dame dat ik privé een keer met haar heb (willen) afspreken.
Onbetaald, maar ook zonder sex dus. Omdat ik dacht dat ik prima biertjes/cocktailtjes met haar kon drinken, maar dat we qua sexualiteit misschien niet zo goed bij elkaar pasten omdat zij wel zoent en zich graag laat beffen etc. Althans, die indruk had ik.
Dus ik dacht:
Lijkt me een erg leuk type als persoon, maar is niet mijn type als dvp qua seksuele aktie. Misschien wel als partner overigens, maar niet als dvp.
Qua looks potentieel wel mijn type, maar ze leek me meer ideaal voor een onbetaalde afspraak waarbij je dan hooguit beiden tot iets besluit als je daar zin in hebt.
Betaalde contacten en vrijetijds-sex zijn, wat mij betreft althans, toch iets anders.
Maar goed, zij heeft het vaak druk en ik minstens net zo vaak, dus dat is moeilijk plannen.
Sowieso wilde ik niet tot haar roedel van fan-boys hier gaan behoren en spreek ik meestal af met Engelstalige dvp's die niet op het forum zitten omdat ik die werelden graag gescheiden houdt.
Maar ik vond haar soms wel dermate grappig dat ik dacht: Als ik eens in België ben doen we gewoon een klets en lach afspraak.