Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

• Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gewoon zsm doen. Als je toch hiv hebt ofzo, dan kun je oud worden met medicijnen, en anders val je opeens plotseling dood neer: laten testen dus!
Ja, dank je wel. Nou heb je wel te maken met een zogenaamde window-periode. Die duurt voor mij nog twee weken. Daarna is alles in mijn bloed en urine zichtbaar. Dan kan ik me in één keer op de hele zwik tegelijk laten testen: vijf van de engste ziektes die je je maar kunt voorstellen.
Of het dit waard is, moet ieder voor zichzelf uitmaken. Daarbij hebben veel mensen intuïtief de overtuiging dat ze min of meer wat kansen kunnen inschatten om de dame ja of nee te kunnen vertrouwen qua gezondheid.

Als je zelf nog eens zo een overweging maakt, denk dan eens na over het feit dat we nogal gemakkelijk de neiging hebben om onbewust een kansbepaling te verdraaien zodat ze in ons kraam past. We doen mee aan de lotto "omdat we evenveel kans hebben om te winnen als iedereen" maar we rijden redelijk gerust voorbij een ongeval omdat dat toch bijna altijd iemand anders overkomt, en niet onszelf, want wij rijden goed en voorzichtig. "Het zou wel een toeval zijn dat wij ook een ongeval gaan krijgen".

Draai het eens om: het zou een zwaar toeval zijn dat wij de lotto winnen, maar we hebben evenveel kan als alle anderen om een ongeval te hebben. Want er gebeuren heel wat meer ongevallen dan dat er lotto's gewonnen worden...
Nou, daar heb je gelijk in: want voor mijn gevoel heb ik helemaal niks. Maar ja, dat is natuurlijk puur wishful thinking. Pas met een test kun je alles echt uitsluiten.

In het leven moet je soms een risicootje nemen. Als je altijd alles op save speelt zal je nooit iets overkomen maar zal je ook nooit iets echts leuks meemaken.

Ik heb wel stommere dingen gedaan in mijn leven dan een paar keer nzc. En ik ben er nog steeds.
Iedereen moet voor zichzelf maar een kansberekening maken.

De kans op een dodelijke geslachtsziekte is vrij klein, mits je zondigt met mate.

De kans op een geneesbare aandoening is al iets groter maar is ook niet echt problematisch, mits je thuis niets hebt uit te leggen.

Het is misschien niet handig, maar iedereen hier zal toch moeten beamen: nis is zo lekker en puur als NZC!

amen

Terug
Bovenaan Onderaan