Dan veronderstel ik dat er dat vast geen honderden zullen zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan veronderstel ik dat er dat vast geen honderden zullen zijn.
+ voor dat we weer gaan afspreken laten we ons testen.Dan veronderstel ik dat er dat vast geen honderden zullen zijn.
Eigenlijk de enigste goede manier.. Als je perse toch wil..+ voor dat we weer gaan afspreken laten we ons testen.
zo denken wij er ook over.Eigenlijk de enigste goede manier.. Als je perse toch wil..
Zelfs dvp laten zich testen voor we weer aan nzc gaan doen.Ik weet dat het geen zin heeft om met een die-hard nzc fan in discussie te gaan over de risico's. Met enkele gewone vriendinnen nzc kan ik nog als een berekend risico erkennen, maar met dvp's die per jaar honderden of meer dan duizend seksuele contacten hebben, moet je toch destijds toch al zwaar gezakt geweest zijn voor je wiskunde examen om nog te geloven in je kans op een soavrij leven.
Allemaal testen ze zich. Het zit je nogal hoog he WCeend.Dus, Hindoestaanse4ever, je maakt een afspraak met een meisje, je laat je testen en je controleert tevens dat zij zich ook laat testen. Dan wachten jullie allebei in quarantaine op de uitslag, en dan gaan jullie daten. Benieuwd hoeveel dvp's in dat verhaal willen meegaan.
Als ik bijvoorbeeld dit lees vraag ik mij af wat hij nu eigenlijk bedoelt met 'NZC', want van penetratie lijkt helemaal geen sprake te zijn. Als ik aan tenen zou likken, zou ik dat ook zonder condoom doen.Ik weet dat het geen zin heeft om met een die-hard nzc fan in discussie te gaan over de risico's. Met enkele gewone vriendinnen nzc kan ik nog als een berekend risico erkennen, maar met dvp's die per jaar honderden of meer dan duizend seksuele contacten hebben, moet je toch destijds toch al zwaar gezakt geweest zijn voor je wiskunde examen om nog te geloven in je kans op een soavrij leven.
Ik neuk ze ook gewoon hoor.Als ik bijvoorbeeld dit lees vraag ik mij af wat hij nu eigenlijk bedoelt met 'NZC', want van penetratie lijkt helemaal geen sprake te zijn. Als ik aan tenen zou likken, zou ik dat ook zonder condoom doen.
Wat een onzin zeg, ik draai ondertussen al zo'n 40 jaar mee in het wandelcircuit, nog ver voor van dat er ooit buitenlandse dames rondtrokken door het land. Ik heb er in die jaren toch al heel wat aan de blanke sabel gehangen maar nog geen paddestoel gezien.En binnen drie dagen een champignon op je eikel. Champignons zijn ook heel lekker.
Ik laat me nooit preventief testen en heb ook nog nooit wat gehad.Ik en de dames waar ik mee nzc laten zich behoorlijk veel testen en we hebben allemaal nog nooit wat gehad.
Ben benieuwd..welke hoerenloper?Ben jij die geile hoerenloper die wel eens op tv is geweest?
@Wim6119 dit is info waar we wat aan hebben.Wat een onzin zeg, ik draai ondertussen al zo'n 40 jaar mee in het wandelcircuit, nog ver voor van dat er ooit buitenlandse dames rondtrokken door het land. Ik heb er in die jaren toch al heel wat aan de blanke sabel gehangen maar nog geen paddestoel gezien.
Misschien wel met kousen he....Als ik bijvoorbeeld dit lees vraag ik mij af wat hij nu eigenlijk bedoelt met 'NZC', want van penetratie lijkt helemaal geen sprake te zijn. Als ik aan tenen zou likken, zou ik dat ook zonder condoom doen.
Ja dat is altijd een kwestie van geluk hebben natuurlijk..Ik laat me nooit preventief testen en heb ook nog nooit wat gehad.
WC staat hier voor Wallace ClementAllemaal testen ze zich. Het zit je nogal hoog he WCeend.
Leuk .WC staat hier voor Wallace Clement
In jou geval niet echt.Jij dacht natuurlijk aan Without Condom he
Heb ik een keer gehad dacht ook dat ik toen iets opgelopen had, mij netjes laten testen en wat bleek ik had een blaasontstekingJa dat is altijd een kwestie van geluk hebben natuurlijk..
Je kunt maar net een keer de gelegenheid gehad hebben, en de dagen erna begint het te branden met pissen
Ik laat 1 keer per jaar een soa test uitvoeren bij mijn arts en daar zit de HIV test toch standaard bij hoor , zonder erachter te hoeven vragen ... stel dat je bv een nieuwe relatie begint met iemand dan wil je toch graag zeker zijn dat alles inorde is voor je aan sex begint ... een arts die zo reageert daar blijf ik liever weg .HIV misschien ook omdat er minder op getest wordt? Ooit eens bij een arts een soa-test laten doen "omdat mijn condoom geklapt is bij de seks. Ik wil me ook laten testen op HIV" (niet gezegd dat het bij een dvp was).
Antwoord "de kans is belachelijk klein dat je dat zal hebben"..en het werd toen niet getest
Oh wow, ik schrik toch altijd van sommige huisartsen. Het is een absolute kunstfout van de arts. Een volledige soatest bestaat ten minste uit chlamydia, gonorroe, syfilis en hiv. Daarnaast hoort daar hepatitis B bij als je seks hebt gehad met mensen uit bepaalde landen. Ik zou dat gewoon eisen.Ooit eens bij een arts een soa-test laten doen "omdat mijn condoom geklapt is bij de seks. Ik wil me ook laten testen op HIV" (niet gezegd dat het bij een dvp was).
Antwoord "de kans is belachelijk klein dat je dat zal hebben"..en het werd toen niet getest
Is inderdaad en moeilijke keuze. Over tlaats ook voor die keuze gestaan. Was wel met een dame die ik al meermaals heb bezocht. Uiteindelijk toch voor safe gegaan. Maar was wel verwonderd dat ze het zou toelaten. Je weet nooit bij wie ze het nog zou toelaten en of die soa vrij was.Om de één of andere reden vind ik het opwindend als een dame zinspeelt op nzc. Dus m'n penis zonder bescherming voor de ingang parkeert. M'n gevoel zegt doorduwen, m'n verstand zegt niet doen. Het is soms moeilijk maar m'n verstand wint het nog steeds.