Wél eens benieuwd bij wie dan...weinigen die bare doen zó lijkt...
Ik doe bij mijn vriendinnen uitsluitend bare. Tenzij het een snel tussendoortje is en ze nog de rest van de dag verder moeten en mijn sperma niet in hun slipje willen hebben druipen de rest van de dag. Dan is een condoom wel handig.
Zij hebben sporadisch een andere man en die gaat altijd met condoom (ja, dat weet ik zeker ...). Met hun eigen man hebben ze wel bare sex, voorzover ze überhaupt nog sex hebben met hun man.
Bij DVP's altijd met condoom.
Bij gangbangs altijd met condoom. Ook als het een bare gangbang is (bare lijkt tegenwoordig trouwens wel de meerderheid te zijn bij gangbangs in 'huiselijke' kring) zal ik altijd een condoom om doen.
De vriendinnen weten dat ik meerdere vriendinnen heb en dat ik die bare doe.
Zij weten ook dat ik gangbangs doe en dat ik die NMC en
PZC doe.
Zij weten ook dat ik DVP's doe en dat dat altijd met condoom gaat.
Raar genoeg is dat in het begin een eis van ze om het bare met hun te kunnen gaan doen: hoertjes en gangbangs met condoom en de andere vriendinnen mogen dan wel bare gedaan worden. Na een tijdje snappen ze dat de sex bij een DVP over het algemeen veel veiliger is dan sex met een andere vriendin of tijdens een huiselijke bare-gangbang, simpelweg omdat DVP's zichzelf vaker laten controleren, alerter zijn, meer kennis hebben en professioneel met sex bezig zijn.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat afhankelijk van de omstandigheden en de personen ik bare of met condoom doe. En dat ik daar met mijn bedpartners over praat en dat we ons ook houden aan de afspraken die we maken. ALTIJD.
Voor onze veiligheid en ons ongeremde plezier.
En ja, soms is een condoom minder plezierig, maar vaker ook niet.
Ik vind met name het condoom omdoen een moodkiller. Laatst is een vriendin met me meegeweest naar een gangbang, zonder zelf mee te doen. We hadden afgesproken dat zij mij tussendoor zou pijpen en het condoom om zou doen, waarna ik naar de gangbangdame zou lopen om daar te neuken. Mijn vriendin vond het leuk om te kijken naar mij en ook om eens te zien hoe het er aan toe gaat bij een gangbang. Alle andere mannen deden bare, behalve ik. En dat vonden we beiden fijn en er was ook geen enkele man die daar vreemd van opkeek.