Wat vinden jullie van anaal zonder condoom?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zonder condoom is alles lekkerder, dat zou iedereen hier toch moeten beamen. Tenzij je een latex fetish hebt en je je thuis ook aftrekt met een rubber handschoentje aan.

Heel verstandig is het natuurlijk niet maar wie van ons hier heeft in zijn leven nog nooit iets onverstandigs ondernomen? En hoe vaak heeft dat dan tot een totale catastrofe geleid?

Ga niet totaal onbezonnen te werk, maar een klein risicootje voor eigen bestwil is vaak wel de moeite waard.
🙏 😜

Zonder condoom is alles lekkerder, dat zou iedereen hier toch moeten beamen. Tenzij je een latex fetish hebt en je je thuis ook aftrekt met een rubber handschoentje aan.

Heel verstandig is het natuurlijk niet maar wie van ons hier heeft in zijn leven nog nooit iets onverstandigs ondernomen? En hoe vaak heeft dat dan tot een totale catastrofe geleid?

Ga niet totaal onbezonnen te werk, maar een klein risicootje voor eigen bestwil is vaak wel de moeite waard.
🙏 😜
Gevaarlijk persoon jij.😅

Bij een dvp? Toch vies en ook dom! Nog nooit gedaan en wil ik ook niet.

Ga je rechtstreeks na anale seks ook die vagina in, zowel jij en de dame kunnen er ernstige blaasontstekingen aan overhouden. Maar goed, voor geld doen bepaalde dames alles he.

Risico's op SOA en HIV wil ik hier niet vermelden. Dat weet iedereen toch!

Ik heb er ooit bijna een nierbekontsteking v gehad, zat tegen het randje. Dat kwam door geen condoom wisselen van anaal naar vaginaal.
Aangezien ik totaal geen blaasontsteking verschijnselen heb gehad, zat ik dus bijna met een nierbekkenontsteking.
Die pijn gun ik zelfs mijn ex niet. Daarbij werkte de pijn ook door op mijn maag en heb ik elke afvoer in huis vol 🤮
Dat gaat dus nooit meer gebeuren!

Bij mij komt niemand daaronder erin zonder condoom, behalve mijn partner. En ja, ik spoel mij uit en dan zie en ruik je niets. Zou iedereen eens moeten doen!

🙏 😜
Dat beaam ik, maar is dat lekkere gevoel het grotere risico waard?

Tot nu toe wel. Ik maak er geen gewoonte van maar die hele enkele keer dat het spontaan gebeurd sla ik het niet af. Ik ga er niet actief naar op zoek en dames die ermee adverteren vermijd ik ook.
Zo blijven de risico's zoveel mogelijk beperkt.
Daarom ieder moet het voor zichzelf weten.
Ik zal een risico niet snel opzoeken tenzij je samen echt een test hebt gedaan

Terug
Bovenaan Onderaan