Wat is voor jou de ideale pijp of sexdate?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo dames en heren,

Ik vroeg mij af wat voor jullie nou de ideale pijp of sexdate is.
De 'ideale (betaalde) sexdate'?

Een date waarbij beide partners zich veilig voelen in elkaars gezelschap. Waarbij je beiden helemaal jezelf kan zijn... en je lekker kan laten gaan!

Dan nog even napraten... En later een bedankje voor een leuke, lekkere tijd!
 
Laatst bewerkt:
Die begrijp ik ff niet. Een pijpdate voor 'even snel'. Hoezo snel?? Zoiets kan toch veel langer duren?
Kán wel ja. En daarom hebben wij ook wel eens wat berichten uitgewisseld om een afspraak te maken; volgens mij ben ik bij jou aan hét perfecte adres ;)
Helaas ben ik verderweg gaan wonen en is afspreken niet gelukt.... Maar dat bezoekje staat nogsteeds op de verlanglijst hoor!

Waarom een pijpdate voor mij "even snel" is? Twee redenen. Het gros van de dames aan wie ik gevraagd heb of ze lange tijd willen pijpen zeggen of eerlijk nee, of zeggen ja en doen het vervolgens niet.... Een tweede is dat ik de ene dag in 5 minuten 2 keer kan komen zo snel, de andere is het na 40 minuten nog niet gebeurt omdat ik er betere controle over heb. Dat wisselt nog al eens.
Kies en betaal ik voor een lange date en heb ik mijn kruit verschoten na 5minuten dan is het bij 90% van de dames die ik bezocht heb afgelopen en doei. Of alleen nog wat "masseren" waarbij zij ongeinteresseerd aan me gaat freubelen. Nee dank je. Dan maar "even snel" voor een gereduceerd tarief. Het geld groeit me helaas ook niet op de rug en dat maakt dat ik geen €200+ voor een date kan neerleggen. Dus pijpdates zijn "even snel" voor mij.
 
Waarom een pijpdate voor mij "even snel" is? Twee redenen. Het gros van de dames aan wie ik gevraagd heb of ze lange tijd willen pijpen zeggen of eerlijk nee, of zeggen ja en doen het vervolgens niet.... Een tweede is dat ik de ene dag in 5 minuten 2 keer kan komen zo snel, de andere is het na 40 minuten nog niet gebeurt omdat ik er betere controle over heb. Dat wisselt nog al eens.
Kies en betaal ik voor een lange date en heb ik mijn kruit verschoten na 5minuten dan is het bij 90% van de dames die ik bezocht heb afgelopen en doei. Of alleen nog wat "masseren" waarbij zij ongeinteresseerd aan me gaat freubelen. Nee dank je. Dan maar "even snel" voor een gereduceerd tarief. Het geld groeit me helaas ook niet op de rug en dat maakt dat ik geen €200+ voor een date kan neerleggen. Dus pijpdates zijn "even snel" voor mij.
Jammer natuurlijk. Maar... regel nummer één is: 'Ken jezelf'!
 
Daarom snap ik dates van 30 minuten ook niet. Met even het ijs breken vooraf door een babbeltje en goed voorspel ben je zo al 30 minuten bezig. En achteraf even nakletsen vind ik ook altijd wel fijn. Dan helpt het als de dame geen klokkijker is.
Ik pak altijd 30 min als eerste keer, te meeste maken het uur toch niet uit dus waarom meer betalen als je na een halfuur toch al weer buitenstaat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan