Wandelaar1982
Stamgast
Ik kom er al jaren zonder problemen. En parkeren in de Nobellaan is gratis, vandaar loop je er in 3 minuten naartoe.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNooit geweest maar in het verleden heb ik wel eens naar dat huis gekeken, wat is je daar dan geflikt?In Bergen of Zoom ben ik ook een paar keer geweest, maar daar waren het die paar keer maar twee of drie dames. Dan valt het wel weer mee. Maar goed, daar ga ik nooit meer terug na wat er ooit geflikt is.
Dame gekozen voor een uur. Na zo'n 40 minuten werd door de gastvrouw op de deur geklopt. Dame gaat er naartoe. Blijkt er een vaste klant al een kwartier op mijn dame te wachten. Gastvrouw had een fout gemaakt in de planning en dat was ineens mijn probleem blijkbaar.Nooit geweest maar in het verleden heb ik wel eens naar dat huis gekeken, wat is je daar dan geflikt?
Hmmm zo zie je maar de ene is tevreden de andere nooit meer terug. Zou voor mij heel veel reistijd schelen. Dus twijfel er erg over om daar eens te kijken.Ik kom er al jaren zonder problemen. En parkeren in de Nobellaan is gratis, vandaar loop je er in 3 minuten naartoe.
Probeer het eens, misschien bevalt het jou prima, wie weet!Hmmm zo zie je maar de ene is tevreden de andere nooit meer terug. Zou voor mij heel veel reistijd schelen. Dus twijfel er erg over om daar eens te kijken.
Tja een fout kan gebeuren, mag niet en is niet leuk, kan ik wel begrijpen.Dame gekozen voor een uur. Na zo'n 40 minuten werd door de gastvrouw op de deur geklopt. Dame gaat er naartoe. Blijkt er een vaste klant al een kwartier op mijn dame te wachten. Gastvrouw had een fout gemaakt in de planning en dat was ineens mijn probleem blijkbaar.
Ik werd zo ongeveer buiten gebonjourd om de vaste klant zijn afspraak te kunnen geven. Kreeg geen enkele compensatie verder. Ja, sorry sorry van de gastvrouw, maar daar koop ik niks voor.
Nog nooit zoiets slechts bij een privéhuis meegemaakt, dus ik ben er wel klaar mee daar. Zo ga je niet met klanten om als je zelf een fout maakt. Is nu ondertussen ook alweer een jaar zeker geleden, maar ik geloof het wel.
Oh ja, tuurlijk kan dat, maar los het dan voor de klanten goed op, en dat gebeurde dus niet. Er lagen genoeg kansen daarvoor, maar nee: ik moest opzouten.Tja een fout kan gebeuren, mag niet en is niet leuk, kan ik wel begrijpen.
Wat idioot. De gastvrouw is natuurlijk verantwoordelijk voor deze belachelijke actie, maar ik vraag me wel af wat die vaste klant gezegd heeft. Wat een arrogante l*l ben je als je zo laat 'inbreken' bij een date?Ik werd zo ongeveer buiten gebonjourd om de vaste klant zijn afspraak te kunnen geven
Dat zou ik ook niet grappig vinden. Maar nogmaals, ik heb geen klachten, ook niet over de gastvrouw. (De huidige werkt er nog geen jaar, dus de "schuldige" is er niet meerWat idioot. De gastvrouw is natuurlijk verantwoordelijk voor deze belachelijke actie, maar ik vraag me wel af wat die vaste klant gezegd heeft. Wat een arrogante l*l ben je als je zo laat 'inbreken' bij een date?