Wat is nu het beste privehuis van Nederland waar jij je welkom voelt en normale prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lekkergenieten

Vaste klant
203
30/12/23
302
Waar voel jij je nu echt welkom. En je niet na een vluggertje of afgewerkt je de zaak moet verlaten. Ik had dat gevoel , dat je afgewerkt wordt en lichter qua portemonnee en toch niet geheel tevreden weg gaat. Dat ik iets meer moet betalen vind ik prima, maar het lijkt wel anders dan vroeger. Ik heb betere ervaringen bij prive bezoek dan privehuizen. Bij een privehuis zei de DVP laatst nog ik ben geen klok kijkster maar het tegendeel is waar.Als je een uur boekt ben je er nooit een uur. Ik zou nu wel willen weten waar jullie de beste ervaringen hebben , welk privehuis?

Waar voel jij je nu echt welkom. En je niet na een vluggertje of afgewerkt je de zaak moet verlaten. Ik had dat gevoel , dat je afgewerkt wordt en lichter qua portemonnee en toch niet geheel tevreden weg gaat. Dat ik iets meer moet betalen vind ik prima, maar het lijkt wel anders dan vroeger. Ik heb betere ervaringen bij prive bezoek dan privehuizen. Bij een privehuis zei de DVP laatst nog ik ben geen klok kijkster maar het tegendeel is waar.Als je een uur boekt ben je er nooit een uur. Ik zou nu wel willen weten waar jullie de beste ervaringen hebben , welk privehuis?
Regio?

Prive Unlimited vond ik het prettigste, maar bestaat helaas niet meer. Goede 2e is (was?) Diana's Secret, daar voelde ik me erg thuis :) Maar het is wel een tijdje geleden dat ik daar regelmatig kwam (ben verhuist).

Maar wat vind je zelf als starter van dit topic?

Rendez-Vous in Made. Heb daar maar 1x meegemaakt dat een dame aan snelle afwerksex deed, en die dame was ook heel snel weer verdwenen. Ook nog redelijke basisprijs (160/uur), extras zijn wel wat duurder.

Ik vind House of Dreams in Amersfoort erg ok. Fijne dames, relaxte sfeer. La Cloche in Utrecht (zelfde eigenaar, vergelijkbare inrichting en vibes) is ook ok, maar ik vind HOD fijner.

Minpunt is wel dat medewerkers van deze huizen op Citygirl alle dames ophemelen. Onnodig, zonder dat gesjoemel zijn het ook prima privéhuizen.

Laatst bewerkt:
Op dit moment staat Rendez Vous Privé bij mij bovenaan. Leuke dames die hun best doen en gastvrij ontvangst. Mooie kamers met goede douches. In totaal heb ik volgens mij 9 verschillende privé huizen bezocht in NL.

Rvp in made 🙌🤩 casa cherda den Haag 👍🤩 huize Sandra Breda 🤩🙌 villa weizigt Dordrecht 👍is wel met entree 60€ , bij al deze huizen word je netjes ontvangen mooie kamers leuke sfeer .alleen rvp in made steekt er wel met kop en schouders boven uit wat dames en mooie kamers met op 2 na waar geen douche is

Terug
Bovenaan Onderaan