Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb dit forum vandaag pas echt toevallig ontdekt. Zelf had ik als alternatief ijsberenforum gevonden waar ik wat op post. Maar nu zal ik hier ook even wat proberen te posten.
Goddamn dat ijsberenforum oogt echt oud en dood
Beantwoorden van vragen over jouw advertenties was wat anders. Natuurlijk, een lid vraagt iets en jij antwoord daarop. Alleen op een gegeven moment werd het zo veel, dat het als sluikreclame gezien moest worden. Je bent er vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Het kon natuurlijk niet zo zijn dat een adverteerder moest betalen en dat tegelijkertijd sluikreclame oogluikend toegestaan werd.*
Je kan hier eens een poging wagen.Staat hookers nog ergens online/backup?
Ik heb daar ooit een profiel gezien wat ik wou checken maar op de originele site kom je niet verder dan een paar onderwerpen
Thanks maar had ik al eens geprobeerd.Je kan hier eens een poging wagen.
https://archive.org/web/
Venery soms? Volgens mij hebben die een heleboel "geleend".Staat hookers nog ergens online/backup/mirror?
Ik heb daar ooit een profiel gezien wat ik wou checken maar op de originele site kom je niet verder dan een paar onderwerpen
Venery is opgeheven.Venery soms? Volgens mij hebben die een heleboel "geleend".
Ik heb ook al eens geprobeerd via de "waybackmachine".Venery is opgeheven.
archive.org is de enige optie.
waybackmachine is hetzelfde als archive.org toch?Ik heb ook al eens geprobeerd via de "waybackmachine".
maar het leek alsof het net 1 'klik' te ver was, om mee gearchiveerd te zijn.
Ik kreeg de hoofdmappen te zien, en alle topics, maar dan was het gedaan.
Providers aanschrijven om dit niet meer door te geven. Bv Ziggo die dat gaat blokkeren.
Weinig recensies, serieus dat was bij Hookers .nl zeker niet beter, daar had je zeer veel lezers, mss nog meer dan hier.
Technische problemen heb ik wel zowel bij Hookers.nl als hier maar deze site is wel nieuw (amper een dik jaar), hookers.nl bestond al van 2002 al waren de middelen wel minder.
Geef het nog even wat tijd. Door corona is er minder gewandeld (ook voor mij het geval) en dan zijn er ook minder recensies. Ik zal er binnenkort wel weer een aantal online zetten ;-)Hookers was toch meer recensie gericht.
Mss durven er velen het niet meer omdat hier ook een deel dvp's aanwezig zijn. Ik laat het iig in het midden,maar qua recensies stelt het al lang niet veel meer voor.
Dat denk ik niet. Nooit van gehoord, eerlijk gezegd.Was er op Hookers ook destijds niet de mogelijkheid om op telefoonnummer te zoeken?