Weet iemand een antwoord ik deze vraag?
Ik bedoel; gaat dit forum op termijn ook niet sneuvelen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, natuurlijk niet. Hookers.nl had verschillende redenen om de deuren te sluiten. En Midhold wou per se elk ultra-minimaal risico ivm AVG vermijden uit angst dat kinky en de hele bende zou meegetrokken worden. Dat is hier niet aan de orde.Ik bedoel; gaat dit forum op termijn ook niet sneuvelen?
Weet iemand een antwoord ik deze vraag?
Niet helemaal. Er waren een aantal ex leden van hookers die die AVG bestookt hebben met klachten.Nee, natuurlijk niet. Hookers.nl had verschillende redenen om de deuren te sluiten. En Midhold wou per se elk ultra-minimaal risico ivm AVG vermijden uit angst dat kinky en de hele bende zou meegetrokken worden. Dat is hier niet aan de orde.
Dvp's zaten op hookers ook..Hookers was toch meer recensie gericht.
Mss durven er velen het niet meer omdat hier ook een deel dvp's aanwezig zijn. Ik laat het iig in het midden,maar qua recensies stelt het al lang niet veel meer voor.
Klopt, iets met AVGDie straat overzicht was in de laatste paar jaar van hookers ook verdwenen wegens technische omstandigheden.
Nee, het was ook daarvoor al serieus verminkt door een "forumupdate"Klopt, iets met AVG
Ik dacht ergens te lezen dat er hier een paar van die ex mods zaten. Kan ook op een ander forum zijn. Ik zat er al jaren niet meer op. Maar toen ik er nog opzat toen ging het nog wel. Was het goed te doen. Op dat kinky forum zaten er wel een paar idioten. Dat was pas heel erg.Voor mij het verschil.. de meiden worden hier niet monddood gemaakt. Op hookers moest je tig keer je reactie nalezen om geen sluikreclame te maken en moest je maar hopen dat het mocht blijven staan. Eerlijk antwoord geven op vragen werd gezien als sluikreclame op hookers, wat mij een ban voor het leven opleverde.
Veel forumbezoekers vonden juist mijn bijdrages interessant en vermoedelijk waren er vast een heel stel die niet begrepen waarom ik eruit gedonderd ben, helaas kan je dan ook niet meer uitleggen
Maar goed.. hier let ik wel een beetje op, maar de vrijheid is voor de sekswerkers op dit forum wel een stuk beter.
Hookers had een stel idiote moderators, incl de hoofdmoderator! Hier ben ik ze nog niet tegengekomen
Hopelijk mag deze site wel blijven bestaan. En worden er meer recensies geplaatst
Stonden ook heel veel recensies van dvp's die gestopt waren en zelfs van die niet meer leefden. Maar inderdaad er ging wel een hoop verloren. Was zelfs een mod die zich daar over kwaad maakte.Ik vind dat er wel voldoende recensies zijn, maar dat kan natuurlijk komen doordat juist het 'stukje' waar ik kijk genoeg actief is. En er komen er iedere dag bij; morgen eentje van mij. En zo gaan we gestaag verder.
Vergeet niet dat op het eind Hookers zo'n beetje alle recensies van voor een bepaald punt had verwijderd. Het stukje 'raamprostitutie Eindhoven' bijvoorbeeld was weggevaagd; tien jaar aan informatie zomaar weg. Dan is het hier toch een stuk beter.
Welnee hoor. Stel dat we allemaal een tientje per jaar lappen. We zijn nu met 10.000 leden. Dat is een hele hoop doekoes.Maar een forum kost geld en daar heb je dan de adverteerders voor nodig.
Dat klinkt makkelijker dan het is.Welnee hoor. Stel dat we allemaal een tientje per jaar lappen. We zijn nu met 10.000 leden. Dat is een hele hoop doekoes.