Kater
Meubelstuk
Leuk, ik deel hier eerlijk een vervelende ervaring en ik word neergezet als ongeloofwaardig.
Als je het forum doorspit kom je wel meer verhalen tegen van dames (of planners) die (dreigend) contact opnemen met een klant waarvan de recensie ze niet bevalt, of dames die na een recensie die ze niet leuk vinden hier een fake account maken om zichzelf weer schoon te praten, dat soort dingen gebeuren, of je er nou in gelooft of niet.
Klopt hoor, maar deze ene ervaring heeft het recenseren voor mij voor nu even verpest. Misschien in de toekomst weer, maar heb er nu even mijn buik vol van. En over dat anoniem schrijven, sja als ik een date negatief ervaar wil ik graag wel specifiek schrijven wat er mis ging om een zo eerlijk mogelijk beeld te geven. Nadeel daarvan is inderdaad dat zo'n dame dan weet wie je was.
Als een date negatief is dan moet het toch wel heel ernstig zijn .
Ruim 90% viel/valt bij mij al meteen af door foto's ,de advertentie of in de line-up .
Voor mij is het heel simpel , ik heb geen standaard smaak betreffende vrouwen . Verder in de loop der jaren er een heel goede neus voor gekregen .
Dat een dame wat jaartjes liegt over haar leeftijd of het getal op de weegschaal maakt daar in tegen weer geen fluit uit .
Er zijn namelijk ook dames bij die alleen maar mooier worden met de jaren .
Dus als n date echt super slecht was , misschien de volgende keer iets beter "huiswerk" doen . Of al is het na n paar minuten je alsnog uit de voeten maken .