- 837
- 27/11/21
- 3.071
Ik houd van pijpen .Ik bedoel in eerste instantie stijl van gepijpt worden, maar wie zelf pijpt mag natuurlijk ook antwoorden vanuit dat gezichtspunt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk houd van pijpen .Ik bedoel in eerste instantie stijl van gepijpt worden, maar wie zelf pijpt mag natuurlijk ook antwoorden vanuit dat gezichtspunt
Ja, gepijpt. In mijn "wilde" puberjaren was ik benieuwd hoe dat nou zou voelen/smaken etc om een piemel in je mond te hebben, en een vriendje bleek ook wel nieuwsgierig te zijn en hebben we dat geprobeerd. Dus ik hetero heb technisch gezien een keertje iets homoseksueel gedaan, maar het was de nieuwsgierigheid die de overhand had. Het was voor ons allebei de eerste en meteen laatste keer.Wat heb jij 1× gedaan als ik vragen mag? Gepijpt?
Ik heb het ooit bij mezelf geprobeerd maar kwam behoorlijk wat centimeters tekort. Ook in de puberjarenJa, gepijpt. In mijn "wilde" puberjaren was ik benieuwd hoe dat nou zou voelen/smaken etc om een piemel in je mond te hebben, en een vriendje bleek ook wel nieuwsgierig te zijn en hebben we dat geprobeerd. Dus ik hetero heb technisch gezien een keertje iets homoseksueel gedaan, maar het was de nieuwsgierigheid die de overhand had. Het was voor ons allebei de eerste en meteen laatste keer.
Daar begon ik mee en ging bijna door mijn rug van het ondersteboven mijn heupen richting schouders te krijgen.Ik heb het ooit bij mezelf geprobeerd maar kwam behoorlijk wat centimeters tekort. Ook in de puberjaren
Nee hoor, 2 ribben verwijderen is onnodig. Een extreem soepele rug en bekken zijn wel nodig. Heb wel eens een vriend gezien die beide benen achter zijn hoofd kon zetten en daardoor kon hij zichzelf pijpen. Dit was wel tijdens onze puberjaren.Jezelf pijpen is best makkelijk na het verwijderen van 2 ribben
Die moet dan wel zeer lenig zijnNee hoor, 2 ribben verwijderen is onnodig. Een extreem soepele rug en bekken zijn wel nodig. Heb wel eens een vriend gezien die beide benen achter zijn hoofd kon zetten en daardoor kon hij zichzelf pijpen. Dit was wel tijdens onze puberjaren.
t beste is jezelf leeg laten lopenIk heb het ooit bij mezelf geprobeerd maar kwam behoorlijk wat centimeters tekort. Ook in de puberjaren
Het was zeker niet mogelijk om jezelf te kunnen deepthroaten (?).Ik ben er ook wel eens in geslaagd om mijn eigen pik in mijn mond te krijgen. Toen ik was ik wel een stuk jonger en leniger dan nu
Maar om klaar te komen was die houding toch te oncomfortabel.
Nee ik geloof dat ik tot iets van 1/3 van de lengte kwam.Het was zeker niet mogelijk om jezelf te kunnen deepthroaten (?).
Katerina doet wel iets dat daar op lijkt. Maar neemt hem ook gewoon in haar mond.De beste pijpbeurt ooit heb ik in Japan gehad. Ze nam m'n pik amper in haar mond maar gaf de hele tijd met de tip van haar tong heel snel likjes van aan m'n eikel tot aan m'n ballen en weer terug. Heel bijzonder en ik ik heb het daarna nooit meer iemand zo kunnen laten doen. Misschien een bijzondere Japanse techniek?
Maar goed ook. Klaarkomen in je eigen mond is toch wel een dingetjeIk ben er ook wel eens in geslaagd om mijn eigen pik in mijn mond te krijgen. Toen ik was ik wel een stuk jonger en leniger dan nu
Maar om klaar te komen was die houding toch te oncomfortabel.
Om dat te kunnen hoeft je niet zo lenig te zijn hoor, dat kan ook van een afstandje.Maar goed ook. Klaarkomen in je eigen mond is toch wel een dingetje
Ooit geprobeerd?Om dat te kunnen hoeft je niet zo lenig te zijn hoor, dat kan ook van een afstandje.
Jazeker, self facials en cims (goed mikken wel) zijn mij niet vreemd, dus ik heb best wel een idee wat dames meemaken op dat punt. Behalve dan dat ik het van mezelf niet vies vindt.Ooit geprobeerd?
Mijn beeld van jou verandert met de minuut man. Een vriendje pijpen, self facials. Nog meer verrassingen? Just kiddingJazeker, self facials en cims zijn mij niet vreemd, dus ik heb best wel een idee wat dames meemaken op dat punt. Behalve dan dat ik het van mezelf niet vies vindt.
Lol, tsja ach, als je hier maar lang genoeg rondloopt dan verdwijnt de schroom uiteindelijk wel.Mijn beeld van jou verandert met de minuut man. Een vriendje pijpen, self facials. Nog meer verrassingen? Just kidding