Wat is er toch gebeurd met sexjobs/kinky?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kijk Rimon, er wordt op het SC forum uitgebreid gediscussieerd of het om €50,-, €60,- of €70,- gaat voor een half uurtje, laat staan nog meer. Natuurlijk zijn er vermogende mannen in Nederland, maar die zitten echt niet op Kinky/Sexjobs of GR. Die hebben hun persoonlijke vriendin(nen). En als ik €450,- zou kunnen betalen en regelmatig een wandelingetje zou maken, welk netto maandinkomen moet ik dan hebben? Heel weinig DVP's kunnen het zich permitteren €450,- te vragen.
Ik snap wat je bedoelt maar die bedragen worden nu ook betaald maxxie er zijn genoeg voorbeelden hiervan op het forum. En vermogende mannen hebben niet alleen vriendinnen maar kijken ook weleens op kinky net als jij en ik. Op kinky zitten dvp's die in de smaak vallen van deze heren. De dvp's krijgen allerlei soorten klanten van arm tot steenrijk.

vraagje gerelateerd aan Kinky: Is er een mogelijkheid om op 'postcode' afstand te zoeken? Als je in de buurt bent, kun je op mobiel dat kiezen en dan bv binnen 3km kiezen. Maar als je niet in de buurt bent, kun je bv alleen 'Amsterdam' kiezen, en dat is natuurlijk nogal een groot gebied.

Soms is het zo dat ik bv voor de zaak in Amsterdam-zuid moet zijn, en dan wil weten of er dichtbij mijn afspraak een goede dvp zit om even een uurtje langs te gaan. Maar dat is dus moeilijk zoeken. Tips hiervoor?

vraagje gerelateerd aan Kinky: Is er een mogelijkheid om op 'postcode' afstand te zoeken? Als je in de buurt bent, kun je op mobiel dat kiezen en dan bv binnen 3km kiezen. Maar als je niet in de buurt bent, kun je bv alleen 'Amsterdam' kiezen, en dat is natuurlijk nogal een groot gebied.

Soms is het zo dat ik bv voor de zaak in Amsterdam-zuid moet zijn, en dan wil weten of er dichtbij mijn afspraak een goede dvp zit om even een uurtje langs te gaan. Maar dat is dus moeilijk zoeken. Tips hiervoor?
Werkt dit niet?

Edit: had je even verkeerd begrepen. Dit bedoelde je juist dat het niet werkt om vooruit te kijken. Negeer dit bericht maar.

Bijlagen

• IMG_2971.jpeg
    IMG_2971.jpeg
    102,6 KB · Weergaven: 7
ja klopt. Ter verduidelijking:
- als je in de buurt bent, werkt het prima op mobiel want 'in de buurt' selecteren en dan bv <3km
- als je vooruit wilt plannen en bv een dvp wilt zoeken in a'dam zuidoost, dan wordt het moeilijker want je kunt niet bv een postcode selecteren

ja klopt. Ter verduidelijking:
- als je in de buurt bent, werkt het prima op mobiel want 'in de buurt' selecteren en dan bv <3km
- als je vooruit wilt plannen en bv een dvp wilt zoeken in a'dam zuidoost, dan wordt het moeilijker want je kunt niet bv een postcode selecteren
Helaas niet mogelijk. Enige wat ik kan bedenken is een kleinere plaats in de buurt gebruiken om op die manier de boel een beetje te sturen naar de goede richting. Niet veel DVPs adverteren in de "kleinere" plaatsen.

Dus als je in Amsterdam-Zuid zoekt dan misschien proberen te zoeken op Amstelveen.

Het werkt helaas niet voor het centrum, alleen de buitenranden van een stad.

ja precies, zo doe ik het nu ook. Maar kennelijk heeft Kinky dus wel een ingebouwde kleinere straal, dus het zou voor hen in principe makkelijk zijn om op postcode zoeken mogelijk te maken. Op SJ kun je ook op postcode zoeken.

Het werkt helaas niet voor het centrum, alleen de buitenranden van een stad.
Klopt toen ik in het centrum was dacht ik een dvp binnen 1 km afstand gevonden te hebben, maar uiteindelijk bleek ze helemaal niet in het centrum te zitten maar daarbuiten moest de trein pakken. En de dvp's geven nooit hun exacte adres door aan Kinky zeker de illegale niet, dus die functie is volgens mij sowieso waardeloos en niet te vertrouwen.

Laatst bewerkt:
Klopt toen ik in het centrum was dacht ik een dvp binnen 1 km afstand gevonden te hebben, maar uiteindelijk bleek ze helemaal niet in het centrum te zitten maar daarbuiten moest de trein pakken. En de dvp's geven nooit hun exacte adres door aan Kinky zeker de illegale niet, dus die functie is volgens mij sowieso waardeloos en niet te vertrouwen.
Ja, dat is ook waar. Vaak klopt het niet, zal ook wel komen doordat de dames vaak van onderkomen wisselen

Terug
Bovenaan Onderaan