Wat is er toch gebeurd met sexjobs/kinky?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, heb het vorige week nog doorgerekend met een vriendin, ik schrok er ook van.
400 betalen voor je advertentie per sexwerker is echt onzin !!!

Je kan de kosten voor je ad zo hoog mogelijk maken als je zelf wilt .. hoe meer advertenties je heb .. hoe meer het kost .
Voor 1 advertentie is t zoeizo gratis ik heb nog nooit gehoord van een abbonoment ?????
Hoe meer je op de eerste pagina jezelf plaatst hoe meer het kost….

Ik heb al jaren maar 1 advertentie en betaal daar vrijwel nix voor.

Dat komt omdat ik vaste klanten heb en niet elke dag in de spotlights hoef te staan om nieuwe mensen binnen te halen ..
Af en toe een nieuwe klant is natuurlijk welkom.

Die Goude diamantjes bij kinky kosten per advertentie geld .
De vetgedrukte txt kan je zelf maken en kost ook per advertentie geld .

als je gewoon goed je werk doet en mensen je weten te vinden … is het niet nodig om elke dag jezelf volop in de schijnwerpers te zetten .
Dat is helemaal aan jezelf …

400 betalen voor je advertentie per sexwerker is echt onzin !!!

Je kan de kosten voor je ad zo hoog mogelijk maken als je zelf wilt .. hoe meer advertenties je heb .. hoe meer het kost .
Voor 1 advertentie is t zoeizo gratis ik heb nog nooit gehoord van een abbonoment ?????
Hoe meer je op de eerste pagina jezelf plaatst hoe meer het kost….

Ik heb al jaren maar 1 advertentie en betaal daar vrijwel nix voor.

Dat komt omdat ik vaste klanten heb en niet elke dag in de spotlights hoef te staan om nieuwe mensen binnen te halen ..
Af en toe een nieuwe klant is natuurlijk welkom.

Die Goude diamantjes bij kinky kosten per advertentie geld .
De vetgedrukte txt kan je zelf maken en kost ook per advertentie geld .

als je gewoon goed je werk doet en mensen je weten te vinden … is het niet nodig om elke dag jezelf volop in de schijnwerpers te zetten .
Dat is helemaal aan jezelf …
Alleen de zon gaat voor niets op.

Tegenwoordig kost alles geld, zelfs een glimlach in een restaurant

Klopt BulletBill, er zijn meer waarden van invloed om een exacte conclusie te kunnen trekken. Maar wat ik zeggen wilde, gelezen de rubrieken "hoe vaak" en "hoeveel", is dat de portemonnee toch nog steeds behoorlijk getrokken wordt. En dat duidt toch ook op een welvaartswaarde!
Seks is heel belangrijk voor ons wandelaars dus de prijzen zullen altijd betaald worden. De gemiddelde wandelaar betaald liever meer geld dan dat hij ze favoriete vaste dame verlaat. Eigenlijk ook heel logisch want zonder dvp's kunnen de meesten in hun gewone leven geen seks krijgen zeker met lekkere dames niet.

Laatst bewerkt:
Seks is heel belangrijk voor ons wandelaars dus de prijzen zullen altijd betaald worden. De gemiddelde wandelaar betaald liever meer geld dan dat hij ze favoriete vaste dame verlaat. Eigenlijk ook heel logisch want zonder dvp's kunnen ze in hun gewone leven geen seks krijgen met lekkere dames.
Sex is zeker belangrijk.
Maar belachelijke prijzen betalen kan niet iedereen.
Een gewone arbeider kan geen 300 euro gaan betalen.
Maar zolang sommigen hier gewoon 300 tot 500 euro gaan betalen ,gaan de prijzen wel omhoog.
Er zijn dames die een cardate doen en voor 30 min 150 euro vragen.
Lig je dus in je auto te kloten!

Heb je toen ruim 20 A'4tjes met fakers aangeboden maar ik was een last voor hun.
Het grote probleem is dat hun verdienmodel haaks staat op wat wandelaars verwachten. Het gaat niet om betrouwbare advertenties te plaatsen, maar vooral zoveel mogelijk advertenties te hebben waarvoor betaald wordt. De laatste tijd zie je dat overal in terug.
als je gewoon goed je werk doet en mensen je weten te vinden … is het niet nodig om elke dag jezelf volop in de schijnwerpers te zetten
En dit is dus precies waarom beide websites er totaal niet bij gebaat zijn om de kwaliteit te verbeteren. Via SJ kijk ik eigenlijk niet meer, als je al wat zoek staat het vol met weinig belovends en veel spul uit kerkrade met teksten die zo vanaf een erotisch verhalen forum afkomen.

Seks is heel belangrijk voor ons wandelaars dus de prijzen zullen altijd betaald worden. De gemiddelde wandelaar betaald liever meer geld dan dat hij ze favoriete vaste dame verlaat. Eigenlijk ook heel logisch want zonder dvp's kunnen de meesten in hun gewone leven geen seks krijgen zeker met lekkere dames.
Ik heb juist liever elke keer een frisse nieuwe dame, altijd met dezelfde is geen probleem maar eet ook niet elke dag pannenkoeken

Ik heb juist liever elke keer een frisse nieuwe dame, altijd met dezelfde is geen probleem maar eet ook niet elke dag pannenkoeken
Ben het met je eens doe ik zelf namelijk ook, maar ik bedoelde meer op dat de gemiddelde klant liever meer betaald dan dat hij ze vaste dame verliest. Maar dat kan uiteraard ook een nieuwe dame zijn die hij heel graag nog wil bezoeken en die wat mag kosten.
Sex is zeker belangrijk.
Maar zolang sommigen hier gewoon 300 tot 500 euro gaan betalen ,gaan de prijzen wel omhoog.
Maar zo werkt de markt nou eenmaal als er klanten zijn die meer willen betalen hoeven de dvp's in principe niet meer te zakken. Zeker als ze met minder klanten evenveel of meer kunnen verdienen logisch van hun kant. Het is natuurlijk niet leuk voor de heren die het niet willen of kunnen betalen maar daar hebben de dvp's maling aan want voor hun werkt dit goed.

Laatst bewerkt:
Sex is zeker belangrijk.

Het is maar net hoe ver je wilt gaan voor een dvp. En sommige mensen willen er juist ver voor gaan, iets wat dvp's uiteraard weten en daar uiteindelijk van profiteren.

altijd spelbrekers. Ik niet en hoop dat veel zullen volgen. Prijzen van 200 euro voor een half uur vind ik absurd. En ook de mensen die er tussen zitten verdienen bakken met geld en dat gun ik ze niet. Dat de dames wat verdienen, geen probleem
En jij denkt als jij niet in januari gaat dat anderen dan ook niet gaan. De prijzen worden nou eenmaal betaald het gaat in 2025 alleen maar nog omhoog.

Laatst bewerkt:
En jij denkt als jij niet in januari gaat dat anderen dan ook niet gaan. De prijzen worden nou eenmaal betaald het gaat in 2025 alleen maar nog omhoog. Maar wel verstandig van je om in januari niet te gaan, kan je wat sparen om die knappe dvp in februari wel te kunnen bezoeken.
Toch begrijp ik die opmars van prijzen niet. Ik heb slechts enkele goede vriendinnen en ik weet niet beter dan dat ik 150€ voor een vol uur betaal, all in, wel veilig. Omdat ik ze dus regelmatiger zie nemen ze elk toch een mooi sommetje mee, allemaal tevreden!

altijd spelbrekers. Ik niet en hoop dat veel zullen volgen. Prijzen van 200 euro voor een half uur vind ik absurd. En ook de mensen die er tussen zitten verdienen bakken met geld en dat gun ik ze niet. Dat de dames wat verdienen, geen probleem
En jij denkt dat door niet te gaan, de prijzen zullen dalen? Kosten stijgen voor iedereen, dus ook voor dvp's en de huizen waar ze werken. Als je dat soort prijzen tegenkomt, wandel je op de verkeerde plekken. Ik betaal dat voor een heel uur of zelfs 1,5.

De dames moeten vaak veel afstaan. Tarief 50 euor 25 euro afstaan. Dus degene die dat ontvangt , ontvangt dus heel veel en hoeft niets te doen. De dame doet het werk dus als die geld ontvangt daar heb ik geen probleem mee. Maar wel met de tussenpersonen

De dames moeten vaak veel afstaan. Tarief 50 euor 25 euro afstaan. Dus degene die dat ontvangt , ontvangt dus heel veel en hoeft niets te doen. De dame doet het werk dus als die geld ontvangt daar heb ik geen probleem mee. Maar wel met de tussenpersonen
Hoeft niets te doen? Afspraken beheren, huur van het pand en andere vaste lasten betalen, gas en stroom en water betalen, schoonmaak regelen, hulpmiddelen inkopen.... Als je tussenpersonen geen geld gunt, moet je dames zoeken die alles zelf regelen, zoals bij prive-ontvangst.

Hoeft niets te doen? Afspraken beheren, huur van het pand en andere vaste lasten betalen, gas en stroom en water betalen, schoonmaak regelen, hulpmiddelen inkopen.... Als je tussenpersonen geen geld gunt, moet je dames zoeken die alles zelf regelen, zoals bij prive-ontvangst.
Nee ik gun de tussenpersoon niet dat vele geld toe wat ze nu verdienen. Daarom ga ik ook het liefst naar prive ontvangst. Nog vaak goedkoper ook en vaak voor mijn gevoel vertrouwder. Je moet het zien als een boer . Hij krijgt praktisch niets voor zijn aardappelen maar de supermarkt pakt de winst

Nee ik gun de tussenpersoon niet dat vele geld toe wat ze nu verdienen. Daarom ga ik ook het liefst naar prive ontvangst. Nog vaak goedkoper ook en vaak voor mijn gevoel vertrouwder. Je moet het zien als een boer . Hij krijgt praktisch niets voor zijn aardappelen maar de supermarkt pakt de winst
Je gunt de tussenpersoon niets maar gaat het liefst wel naar prive-ontvangst? Daar zitten de tussenpersonen juist in grote aantallen.

Laatst bewerkt:
Verdiensten zijn dus niet direct winst, omdat ze ook kosten hebben. Als de kosten gedeeld worden tussen tussenpersoon en dame, moeten ook de opbrengsten gedeeld worden. De dames zelf hebben ook kosten. Prive-ontvangst dames moeten die kosten helemaal zelf dragen.
Ik betaal netto ongeveer evenveel bij mijn vaste prive-ontvangst dame als bij mijn vaste privehuis dame. Bij mijn prive-ontvangst dame krijg ik daar extra tijd voor en bij mijn privehuis dame uitzicht op mooie lingerie (waar ik dol op ben, maar mijn prive-ontvangst dame niet heeft), terwijl zij kamerhuur moet betalen.

Klopt, dan ben ik benieuwd of die prijzen incl of excl belasting is.
Als dat het laatste is wordt het een duur geintje
Kinky prijzen zijn inclusief belasting. Legaal werkende dames kunnen die belastinginkomsten aftrekken van de inkomensbelasting. Dus voor hun is het "goedkoper".

Nog steeds stervens duur trouwens aangezien thuiswerkers moeten concureren tegen de fakers en Oost-Europese bendes die 50% van het geld van de illegaal werkende DVP inhouden. Die bendes hebben genoeg geld om de echte legaal werkende thuiswerkers eruit te werken.

Serieus, Kinky adv. kost €400,- per maand??
Prijslijst van dit jaar heb ik toegevoegd aan dit bericht. Een thuiswerkende DVP heeft de "exclusive" abonnement nodig en dan ook nog de kosten voor meermaals per dag omhoog plaatsen.

Ik heb het laatst nagerekend wat mijn vrouw in ongeveer 20 maanden had betaald. Schrik niet, was rond de 9600 euro.

Gelukkig doet ze dat nu niet meer en laat Kinky zo veel mogelijk links liggen.

Bijlagen

• IMG_2718.jpeg
    IMG_2718.jpeg
    94,5 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Kinky prijzen zijn inclusief belasting. Legaal werkende dames kunnen die belastinginkomsten aftrekken van de inkomensbelasting. Dus voor hun is het "goedkoper".

Nog steeds stervens duur trouwens aangezien thuiswerkers moeten concureren tegen de fakers en Oost-Europese bendes die 50% van het geld van de illegaal werkende DVP inhouden. Die bendes hebben genoeg geld om de echte legaal werkende thuiswerkers eruit te werken.
Ik denk niet dat je het die dames helemaal de schuld kan geven.
Sommige zullen dat werk onder dwang moeten doen, misschien dat ze het helemaal niet willen.

Prijslijst van dit jaar heb ik toegevoegd aan dit bericht. Een thuiswerkende DVP heeft de "exclusive" abonnement nodig en dan ook nog de kosten voor meermaals per dag omhoog plaatsen.

Ik heb het laatst nagerekend wat mijn vrouw in ongeveer 20 maanden had betaald. Schrik niet, was rond de 9600 euro.

Waarom hebben ze dat exclusive abonnement nodig? En waarom moeten ze meermaals per dag omhoog plaatsen?

Waarom hebben ze dat exclusive abonnement nodig? En waarom moeten ze meermaals per dag omhoog plaatsen?
Velen dwarrelen door het hele land heen en hebben niet echt een vaste klantenkring. Om toch gezien te worden hebben ze de exclusive nodig aangezien je anders pas ergens op pagina 20 zichtbaar bent. Zelfs als je de advertentie omhoog zet zonder exclusive blijf je nog steeds onder elke exclusive ad staan, dus hoger dan die advertentie pagina van rond de 20 kom je niet zonder.

Welke man kijkt nou 20 paginas diep in de ads? Natuurlijk als de man op locatie etc zoekt dat het beter wordt voor de niet exclusive, maar de ad blijft er hoe dan ook onder staan.

Dat omhoog zetten is alleen maar bedoeld om weer bovenaan tot waar je dagelijkse abonnement toe rijkt (gratis, premium, exclusive).

De advertentie is en blijft zichtbaar. Maar om echt gezien te worden moet je veel betalen.

Terug
Bovenaan Onderaan