Wat is eigenlijk wel/niet een fetish?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4,4% :oops: :oops: Lijkt me een wel hééél laag percentage. :rolleyes: Hoeveel (heteroseksuele) mannen hebben nooit seksuele gevoelens gekregen van (vrouwen)kleding als lingerie, mooie laarzen, hoge hakken, dameskonten in strakke leren broeken, enz.? :unsure:
Het gaat er om dat je er ook opgewonden van wordt als er geen vrouw in zit. Voor mij gaat het om het totaalplaatje in ieder geval. Ik word niet opgewonden van een los slipje, tenzij ik heel erg mijn fantasie aan het werk zet.

Nou ja, ik heb een slipje thuis liggen van een bepaalde dame en die roept wel leuke herinneringen op, maar dan is het slipje de trigger naar wat ik ooit heb meegemaakt met haar en is het niet het slipje zelf wat opwindend is.

Dit is alvast wél fetisj!
Ja? Zo worden mijn voeten altijd door de dame in mijn schoenenzaak voorbehandeld als ik nieuwe schoenen wil passen. Dacht dat dit gebruikelijk was.

IK had niet gedacht dat dit draadje zo lang ging lopen en dan ga ik het ook nog voeden. Voor mij is een fetish iets wat niet als normaal gezien wordt, en je ook niet zo makkelijk deelt met vrienden, maar waar je zelf wel een heel stijve pik of natte cllit van krijgt. Hangt ook van de tijd af waar we in leven. Ik denk dat 100 jaar geleden anaal bij een dame ook een fetish was, maar tegenwoordig vrij normaal. Ik heb maar 2 exen gehad na mijn jvp en gay periode, elk 5 jaar of iets langer. Beiden anale sex laten ontdekken en dat was een succes. De laatste ex wou meestal dat. Geloof heeft er ook soms wat mee te maken (afkeuren). Het veranderd constant, en verschilt voor iedereen. Blijft ook een raar woord fetish. Maar het kleurt wel tov de grijze massa

Het gaat er om dat je er ook opgewonden van wordt als er geen vrouw in zit. Voor mij gaat het om het totaalplaatje in ieder geval. Ik word niet opgewonden van een los slipje, tenzij ik heel erg mijn fantasie aan het werk zet.

Ik kan soms ook wel min of meer opgewonden raken van bepaalde typisch vrouwelijke kledij op zich, dus zonder dat er een vrouw in zit, maar ook bij mij gaat het toch vooral om het totaalplaatje: sexy kleding in combinatie met een mooie, aantrekkelijke vrouw. Voor mij is het dus een beetje een twijfelgeval.

Terug
Bovenaan Onderaan