Wat is een stiekeme hobby van vrouwen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had vroeger een collega die er op zich helemaal niet uitzag als een stereotype hunk. Hij was vrij klein, wel redelijk gespierd, maar echt nergens bang voor.. Liep gewoon op iedere meid af, en stond dus ook op feesten met alle meiden te zoenen ??
Ik kan je zeggen dat ik daar best wel een beetje jaloers op was destijds. Inmiddels werken we niet meer bij hetzelfde bedrijf maar kwam hem pas wel tegen.
Inmiddels heeft jij niet veel haar meer (de vos) maar hij duikt nog steeds op iedere vrouw af die hij tegen komt.
Hij is inmiddels eind 40, maar woont dus wel alleen en geen gezin.
Weet ook niet of hij dat wel wil eigenlijk ?

Als dat de grootste geheime hobby van vrouwen was geweest hadden dvp's niet bestaan en ook geen wandelaars. I rest my case
Zelfs de allerrijkste mannen ter wereld komen in het nieuws met betaalde sex, zelfs hun zochten hun heil met miljoenen op de bank in betaalde sex ipv tinder waar zogenaamd snel gratis sex met de buurvrouw verkregen kan worden
Misschien ook om het risico in te dammen dat de vrouw die "voor niets" wil stoeien naderhand een konijn uit de hoge hoed tovert. Lees: hem probeert hem financieel een poot uit te draaien.

Voor een wild avondje zoekt een vrouw geen miljonair maar het type man waar ze over fantaseert en zelf geil van wordt. Niemand zegt dat het de grootste hobby is.. maar een stiekeme hobby waar genoeg vrouwen niet vies van zijn is het zeker wel.
Bloedirritant zijn vooral de webstekken waarbij vrouwen zich presenteren als zoekende naar seks. Onbegrijpelijk dat die niet eens definitief verboden worden, want als het geen oplichting is, wat dan wel? Hooguit dat een aantal een vermelding heeft staan dat er geen fysieke afspraken mogelijk zijn, maar vaker nog wordt je dagen later benaderd en gevraagd naar een bepaald adres te gaan volgens een bijgevoegde link.
Die moeite kun je je gerust besparen...

Toch hebben vrouwen weldegelijk een honger naar seks, want hoe vaak hoor je niet dat ze hun beklag doen dat ze al een tijdje droog staan?
Ik bekijk links en rechts de advertenties om eens te zien of er een vrouw is die daadwerkelijk om de lust een annonce plaatst en ondanks hetgeen ik hierboven schreef, zijn ze er heel enkele keer, te herkennen aan het gegeven dat die oproep vaak binnen het uur al verwijderd is en tegen die tijd is die al boven de honderd keer bekeken.

Maar waar de overige vrouwen hun heil zoeken, dat is moeilijker te omschrijven. Zelf zijn ze vooral terughoudend om te voorkomen dat ze "de naam" krijgen.
Denk maar aan de lijstjes van studentenverenigingen van "makkelijke" vrouwen.

Ja, omdat je hier met Latijns Amerikaanse hoeren omgaat en daar de blanke (neem ik aan) man bent. Als je hier een 6 bent, ben je daar meteen een 8.
Als ik naar een land met donkere vrouwen ga lopen ze achter mijn kont aan alsof er honing uitdruipt.
Als ik een partner zou zoeken zou ik niet eens de moeite nemen om contact te leggen met een blanke Westerse vrouw , ook al zitten er leuke vrouwen tussen, het slagings percentage ligt te laag.
Jij snapt er duidelijk niks van das duidelijk?????

Van mijn kant totaal niet, ik ben dol op vrouwen.
Maar laten we reel zijn, mensen zijn hele primaire wezens die zich voornamelijk laten leiden door angst en behoefte aan een goede plaats in de kudde.
Vrouwen doen dat op een andere manier dan mannen omdat ze anders in elkaar zitten.
Beide mannen en vrouwen tonen heel veel belachelijk gedrag.
Ik observeer en verbaas, maar blijf toch van mensen houden omdat ze het allemaal niet zo slecht bedoelen.

Laatst bewerkt:
Ben ik nou de enige die in al die reacties een hoop misogynie ziet?
Misogynie: misschien wel, misschien niet.

De natuur is nu eenmaal niet eerlijk en op seksueel vlak trekken de (hetero-)mannen nu eenmaal aan het kortste eind op die gelukkige 1% na. Vrouwen trekken op veel andere punten weer aan het kortste eind, vooral als het gaat om fysieke macht. En daaruit ontstaat dan weer frustratie over en weer tussen de sekses. Wanneer frustratie overgaat in vrouwenhaat danwel mannenhaat, ik durf het niet te zeggen. Maar laten we elkaar niet te snel in dat kader zetten.

We moeten onszelf, als individu en als soort, soms niet te serieus nemen. Dat houdt je het langste vol.

Maar waar de overige vrouwen hun heil zoeken, dat is moeilijker te omschrijven. Zelf zijn ze vooral terughoudend om te voorkomen dat ze "de naam" krijgen.
Een vrouwelijke collega van midden 30 had nog nooit een vriend gehad, ze had er geen behoefte aan. Wel een kinderwens, dus ze heeft zich in het ziekenhuis laten bevruchten. Iedereen praat erover hoe zelfstandig ze is zonder man te leven. Dit type vrouw bestaat ook

Wil je niet snappen dat die zogenaamde 2 mannen van eind 20 die je zogenaamd kent gewoon hun eigen ego zitten op te krikken?
Je was er waarschijnlijk zelf niet bij als ze zogenaamd een vrouw via tinder neukten. En als ze tijd hebben om bij jou op bezoek te gaan en dit allemaal te vertellen valt het wel mee, want als ze werkelijk zo tinder-aantrekkelijk waren hadden ze op dat moment wel een tinder-meid geneukt ipv bij jou op bezoek te gaan en erover te kletsen

En die gasten uit de reclame van de Calvin Klein zijn acteurs. Net of ze zo over straat gaan. Verder staan ze daarnaast gewoon 40 uur in de fabriek, want in een reclame met een Calvin Klein boxers te lopen levert niet genoeg op om je hypotheek te kunnen betalen

thefashionisto.com/famous-calvin-klein-underwear-models/

ik betwijfel of het eenvoudige fabrieksarbeiders zijn, vaak professionele atleten, modellen, zangers, acteurs, met in ieder geval een bovengemiddeld inkomen en status.
In onze contreien dacht ik aan jonge voetballers, die nog niet gebonden zijn en lol hebben in 't hoeren en snoeren. Al mag je uit de media verhalen afleiden dat een flink aantal er mee doorgaat na hun trouwen / samenwonen :)

Misschien hebben vrouwen gewoon minder stiekeme dure hobbies. Verzamelen of hoarden is vaak typisch mannelijk. Net als het hebben van een fetisj.
Wel ken ik vrouwen die veel meer geld uitgeven aan schoenen en kleding, maar die kopen ze niet stiekem. Alleen liegen ze over hoeveel geld ze er aan spenderen.

Een vrouwelijke collega van midden 30 had nog nooit een vriend gehad, ze had er geen behoefte aan. Wel een kinderwens, dus ze heeft zich in het ziekenhuis laten bevruchten. Iedereen praat erover hoe zelfstandig ze is zonder man te leven. Dit type vrouw bestaat ook

Wandelen lijkt mij puur financieel goed te vergelijken met een kinderwens. Schijnt zo 100.000 euro per kind te kunnen kosten in zeg twintig jaar. Een bedrag dat veel wandelaars ook zullen spenderen aan hun hobby.

Wat ik nou echt fout vind is dat je voor kinderen kinderbijslag krijgt, maar voor bezoek DVP geen cent.........zou je eigenlijk moeten subsidieren.
Wandelen lijkt mij puur financieel goed te vergelijken met een kinderwens. Schijnt zo 100.000 euro per kind te kunnen kosten in zeg twintig jaar. Een bedrag dat veel wandelaars ook zullen spenderen aan hun hobby

Ongetwijfeld. Maar omdat wij als mensen voor seks "beloond" worden met een orgasme, blijven we zoeken naar iemand om die behoefte te vervullen. De hoeveelheid speeltjes die er voor vrouwen te koop is, geeft een aardig beeld over hun verlangens die ze dan maar zelf vervullen, maar ze doen vast niet onder voor de mannen als het gaat om het vinden van een levend contact.

Overigens valt er ook iets te zeggen over vrouwen met een kinderwens die er geen man bij willen hebben, maar dat is een andere discussie.

Vrouwen speeltjes vind ik met alle respect niet een tegenhanger van onze wandelhobby. Jeffrey Epstein (weet ik foute man) kwam aanzetten met een compleet sexeiland voor celebrities. Als ik daar toch geld voor zou hebben?! Nu is de vraag wat is die tegenhanger van bijv. zo'n sexeiland, als vrouwen genoeg geld en macht zouden hebben. Een nachtkastje dildo's?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan