Genietertje2024
Stamgast
250 voor 1 uurtjeEn... mannen die daadwerkelijk DVP's bezoeken!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren250 voor 1 uurtjeEn... mannen die daadwerkelijk DVP's bezoeken!
Of die gene moet veul geld hebben nie . Als de gene veel geld heeft voelt hij het niet en gaat weer over tot de orde van de dag , maar de gewone wandelaar denkt het zelfde als jij en ikMaar om nou in één keer 1600 uit te geven lijkt me niet verstandig, stel dat je een slechte date hebt voor die 1600 euro dan is je geld weg. Beter verdeel je je geld over 10 dates van 150 euro per uur.
Klinkt als thuisEr is ook veel onderscheid tussen welk type dates je precies wil.
Ik prefereer langere dates: hoe langer, hoe beter.
Maar die kosten natuurlijk ook wel een stuk meer dan een half uurtje of een uurtje.
Mijn voorkeur gaat nu toch uit naar bvb overnachting waar dus ook tijd genoeg is om niet alleen meerdere keren seks te hebben maar ook om samen iets te eten/drinken, gezellig onder het deken naar een film kijken ofzo, …
Enfin alsof je een vriendin op bezoek hebt.
Dit kost me dan evenveel als 2 dates van 2-3u die ik normaal gezien doe.
Hier in nederland worden niet de dvp's maar de wandelaars goed genaaid sommigen zelfs dubbel genaaid.Ik geloof best dat er once in a lifetime dates kunnen zijn waar ik bereid ben om meer te betalen, maar 250 per uur is normaliter toch wel het maximale. Ga ik er wel vanuit dat pzc inbegrepen zit.
Als je het lekker vindt om genaaid te worden: lekker laten gebeuren.Hier in nederland worden niet de dvp's maar de wandelaars goed genaaid sommigen zelfs dubbel genaaid.
Pas maar op dat ik jou niet in de kont naai.Als je het lekker vindt om genaaid te worden: lekker laten gebeuren.
Dat gezegd hebbende: dubbel gestikt houdt wel beter, dus da's alvast positief, toch?
Voor max. 200,-/uur dan toch?Pas maar op dat ik jou niet in de kont naai.
Voor hem maximaal een tientje het is maar Sjakievdhoek.Voor max. 200,-/uur dan toch?