- 4.179
- 01/07/21
- 14.925
Kijk, dit geloven wij zekers. Hier spreekt een vrouw met veel ervaring. Mogen wij je pijp - prinsesje noemen. ?
Enkel als men het meent En iets menen krijg je niet v verhaaltjes.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKijk, dit geloven wij zekers. Hier spreekt een vrouw met veel ervaring. Mogen wij je pijp - prinsesje noemen. ?
Wie mag je pijp prinsesje noemen??Kijk, dit geloven wij zekers. Hier spreekt een vrouw met veel ervaring. Mogen wij je pijp - prinsesje noemen. ?
Ik heb zelf niet veel met aan mijn ballen gelikt worden. Ziet er leuk uit, maar het voelt niet heel lekker of zo. Maar goed, genoeg anderen die er dol op zijn.het moet gewoon volgens mij lekker nat, likken langs de stam en de eikel en alles met gevoel. En natuurlijk likken aan de ballen nooooooit vergeten
Oftewel: knettersnoep in de mond en dan de piemel er lafjes bij stoppen?Ik heb mijn eigen speciale manier die iedereen tof vind, alleen vertel ik niet hoe. Denk dat het niet eens echt te omschrijven is , want het meeste voel je alleen en zie je niet eens.
Dit! Zachtjes en rustig aan dames! Voor mij tenminste.Gewoon geil pijpen met gevoel, moeilijk te omschrijven. Niet hard, dan ben je meer bezig als een bouwvakker
Dat is het....heerlijkhet moet gewoon volgens mij lekker nat, likken langs de stam en de eikel en alles met gevoel. En natuurlijk likken aan de ballen nooooooit vergeten
Vraag om een smintje tijdens het pijpen, je weet niet wat je voelt als ze een smintje in de mond heeft, lekker fris eikel komt er wel vuurrood uitOftewel: knettersnoep in de mond en dan de piemel er lafjes bij stoppen?
Ik denk joke. Ja joke het is zeker gemeent. Lees je reviews ook, en zegt genoeg.Wie mag je pijp prinsesje noemen??
Ja! Werkt ook geweldig met afgebonden pik en ballen...het moet gewoon volgens mij lekker nat, likken langs de stam en de eikel en alles met gevoel. En natuurlijk likken aan de ballen nooooooit vergeten
Alles met mentol heeft dat effect. Inderdaad heel special.Vraag om een smintje tijdens het pijpen, je weet niet wat je voelt als ze een smintje in de mond heeft, lekker fris eikel komt er wel vuurrood uit
Jij hebt geen lessen nodig hoor lieverdjeTaking notes!
*smeert tandenpasta op zijn pielemuisAlles met mentol heeft dat effect. Inderdaad heel special.
Jammergenoeg is Alkmaar bijna 3u rijden voor mijrimmen is meer mijn ding dan pijpen
Wellicht een keerje als glijmiddel gebruiken?*smeert tandenpasta op zijn pielemuis
Goed idee, heeft de dame er ook plezier van.Wellicht een keerje als glijmiddel gebruiken?
Och vandaar, Joke staat op blok bij mij, vandaarIk denk joke. Ja joke het is zeker gemeent. Lees je reviews ook, en zegt genoeg.
100% mee eens. zeker mc sla ik het dan ook vaak over. Handjob en dan erop... DVP waar ik nu graag kom doet zc en dan deepthroat en best lekker, maar ook geen variatie.. Wat bij mij altijd werkt is juist langzaam, en teasen om mee te beginnen...maar mijn god, wat kunnen een hoop dames, zelfs de zelfverklaarde pro's, slecht pijpen. Vooral die types die vervolgens ook totaal niet luisteren naar aanwijzingen.
Champagne, gatver, maar goed, ik drink sowieso geen alcohol. Lijkt me ook zo'n klieder en plakboel worden. Nee, gewoon lekker sabbelen, geen liters spuug, maar wel lekker nat. Teasen en zo lang mogelijk rekken. Hemels.En als je geen champagne lust?
Dit topic begint al iets te ontsporen..
Dan de slagroomspuit.En als je geen champagne lust?
Dan de slagroomspuit.
Haha! Nu, ja... Laat die harde pik je hoofdmaaltijd zijn!En drank of etenswaren op piemels is niet aan mij besteed hoor